gather Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei jeg vurderer og kjøpe meg et lepont kabinett.... http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...=SF880&toc=3055 Noen som har noe og utsette på det....? PS: går det ann og modde vekk døra(evt. modde den på igjen?) Edit: er den hydrauliske front døra det er snakk om ikke sidedørene . er det noen som vet no av vekt på den dær contra qtec bigtower--- Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 ville nå heller ha gått for et colorcase kabinett da... vil nå ikke si det er det fineste jeg har sett Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 colorcase leverer generelt prisdyktige og fine kabinetter, men lepont har kanskje et litt mer luksus preg over seg... Nå har du valgt den billige modellen og da hadde jeg heller gått for et f eks colorcase kabinett... Lenke til kommentar
gather Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Nå er jo colorcase det man kan kalle ferdig modda... Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Drit sinnsykt stygt kabinett, men ganske god plass. passe stort også... må kanskje moddes litt før det blir skikkelig fint :wink: Lenke til kommentar
gather Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Der sa du det... Det er kanskje et stygt kabinett ... men når jei er ferdig med det ja ... HOHOHOHOHO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå