Gå til innhold

Migrate fra account til account!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har to accounter linket til Battle.net accounten min, og hadde lyst til å bringe karakterene mine fra den ene over til den andre for å få litt orden på sakene. Alt så ut til å gå smertefritt da jeg kom til betalingssiden hvor jeg skal velge hvilken korttype jeg skal bruke og får beskjed om at jeg "ikke har tillatelse til denne betalingmetoden". :huh: Jeg får ingen begrunnelse, men heller beskjed om å kontakte Blizzards supportteam. Jeg har store mistanker om at det er fordi den ene accounten kun er oppgradert til TBC, mens den jeg skal ha karakteren over til er oppgradert til og med WOTLK. Dette er jo en meget sannsynlig løsning, men jeg gidder ikke gå i butikken å kjøpe WOTLK bare for å teste om det fungerer, så jeg tenkte jeg kunne spørre dere! :) Så, noen som har opplevd dette før?

 

PS så fungerer vanlig migrating mellom servere på samme account!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja begge accountene har samme informasjon. Sendte mail til blizzard, og det skal visst nok være et problem med den ene accounten hvor for en eller annen grunn kredittkort ikke er en tilgjengelig betalingsmåte. De holder på å fikse problemet, så jeg antar denne tråden kan bli stengt! Takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...