Pokey Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nå er jeg pisslei av Microsoft og at de er så helvetes inkompetente. Det startet med den fine oppdateringsepisoden som irriterte meg blå, men som ble ordnet av en kjær medgamer. Nå klarer ikke denne failboksen å koble seg til nettet lenger. Den bare gjør ikke det. Jeg har nett (bruker nettverksbro), har kommet meg på før, kablene står skikkelig i, jeg har en nettverksbro etter alle kunstens regler, men den VIL BARE IKKE KOBLE SEG PÅ. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Dette irriterer meg sykt, spesielt når jeg skal spille planlagte kamper.. Når jeg ikke kommer meg på må jeg vente en dag eller to for å prøve på nytt og kanskje komme meg på. Vil tro at jeg har kommet meg på en tyvendedel av gangene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er vel er rimelig sjangse for at det er noe i nettverket ditt som har forandret seg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Men hva? PCen som sender nettet videre til Xboxen kommer seg på helt fint og som vanlig. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva sier nettverkssjekke på Xboxen? Er det mellom Xboxen og nettverk, xbox og internett eller xbox og xboxlive ting skjærer seg? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Det er forskjellig fra hver gang. Nå kom jeg meg på etter en del omstarter og kabel inn og ut og sånn, men hvor lenge jeg klarer å holde meg på er usikkert. Endret 9. desember 2009 av Halvspenn Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nå er jeg pisslei av Microsoft og at de er så helvetes inkompetente. Det er nok mere nettverket ditt og oppsettet ditt som ikke stemmer i stedet for å skylde på Microsoft. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg ser ikke hvordan det kan være noe galt med oppsettet mitt når jeg til tider får nett til Xboxen, samtidig som jeg ikke har noen feil i tilkobling eller lignende. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Har du prøvd å la være å bruke bro? Prøve å koble rett i og se om det fungerer da? Brukte nettverksbro fra min stasjonære til xboxen min før, og pc'n måtte stå på og klar til å brukes med nettet oppe osv før jeg slo på Xboxen så den kobla seg til nettet. Slo jeg på xboxen før jeg slo på pc'n eller den var kobla til nettet så kunne det være litt kinkig å få kobla den til til tider. Endret 9. desember 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Nei, det har jeg ikke prøvd, men det har jeg ikke mulighet til uten å borre hull i gulvet og det vil jeg helst unngå. Har ikke hatt problemer med trådløs nettverksadapter, men det var ikke mitt jeg brukte. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er da ikke vanskelig å flytte 360'en for å teste akkurat. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Akkurat nå er det faktisk det, men skal nok få testet i morgen. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det som stort sett er relevant er hva du får under network testing under konsolloppsettsmenyen. Her tester Xbox-en det meste av tilkoblinger, slik som mot Live og hvilken NAT-type den opplever. Du vil også kunne få en feilkode om noe feiler, og denne kan du slå opp på nettet for å få en bedre anelse om hva som er galt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Å bruke lokal tilkobling fungerte heller ikke. Eller, noen ganger fungerer det og noen ganger fungerer det ikke. Når det ikke fungerer må jeg som oftest vente en dag eller to med å spille. Resultatet av test-connection er forskjellig fra hver gang, ofte kan det være forskjellig når jeg tester to ganger rett etter hverandre. Løsningen fra Xboxen er jo helt på trynet: Restart routeren. Det hjelper overhodet ikke, og pleier som oftest bare å forværre situasjonen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 har du satt innstillingene i xboxmenyen til default? så lenge pcen din har nett skal da xboxen ha akkurat samme nettet. hvis du bruker ice eller netcom, telenor sine mobil data løsninger skal du ikke bruke bro men dele nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå