Zemeckis Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei jeg lurer på noe angående Bredbånd levrandører,vi i hjemmet har nå Online ADSl fra Telenor med forbruksgrense på 1GB :oops: Det er veldig lite for meg som laster ned mye.Vi har 12 mnd bindingstid,men når den har gått ut skal jeg få mamma til å skifte.Hvilken bredbåndslevrandør er det lurt å velge?Ikke Telenor da.Har hørt at det er problemer med ngt og msn.Og når bindingstiden fra telenor må man betale noe for å skifte leverandør da?Takk for at du tar deg tid til å svare på denne finne sommerdagen :wink: Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg bruker bluecom og er meget godt fornøyd med det. Grei pris og stabilt nett+god service. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Har hørt at det er problemer med ngt og msn. Ikke et eneste problem her. I de "tidlige" ruterene var en del porter stengt slik at en måtte åpne opp porter for å sende filer ol. men disse portene er åpne i min ruter ihvertfall. Uansett kan kundeservice hjelpe til med å fikse opp i det, om det skulle være problemer... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Her finner du en oversikt over ganske mange bredbåndsleverandører i Norge: http://www.infodesign.no/artikler/bredbaan...everandorer.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå