mcgroven Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Her er noen gode tips til spillnissene. Les hele saken Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er Batman 18+ Når du sier det så... har spillt igjennom hele spillet selv, trudde det var mer 12+ eller noe slikt. Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg synes dere burde ta med EU 3: A heir to the throne på voksenseksjonen. Spillet er mer "voksent" enn voksenspilla dere har med fra før, og dere mangler totalt strategispill. http://www.gamer.no/product.php?productId=29847 Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er Batman 18+ En skrivefeil. Skulle stå 16+. Spillet passer likevel fint i voksenkategorien. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg tror ikke slike artikler er laget for hardcore gamere, men de er veldig til hjelp for folk som ikke har noen interesse av spill men f.eks skal kjøpe til noen i familien Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hva med "Årets Spill" Uncharted 2? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hva med "Årets Spill" Uncharted 2? Tror de fleste med ps3 allerede har det. Kanskje derfor? Lenke til kommentar
leterel Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hva med "Årets Spill" Uncharted 2? Tror de fleste med ps3 allerede har det. Kanskje derfor? Med den logikken virker det fornuftig å liste MW2.... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noe jeg savner i slike gavetips er tipset med den enkleste logikken av dem alle: Kjøp spill med flerspiller du spiller selv. Får aldri nok venner som spiller Left 4 Dead 2, Borderlands eller Call of Duty: Modern Warfare 2 for å nevne 3. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vaksenspel? Altså, ikkje at det er noko gale i at vaksne spelar og har moro med desse spela, men dette er jo faktisk barnemat. Den einaste grunnen til at dei har fått høg aldersgrense er jo at sensorane er veldig strenge med spel. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Kan du ikke heller komme med noen forslag selv, da? Slik kan andre ha litt nytte av dine meninger. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City kan vel kanskje gå under voksenspill? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Eg meiner at spela i kategorien for ungdom er minst like mykje mynta på vaksne som Batman: Arkham Asylum og resten i den kategorien. Mitt forslag vil derfor vere å slå dei to saman til éin kategori, og gi han eit samlande namn (t.d. Ungdom og vaksne, for å gjere det enkelt). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg syns nå spillene er gode til sin gruppe, men det er kanskje litt få spill i artikkelen? Lenke til kommentar
wolopapa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Haha! Både Mini Ninjas og New Super Mario Bros Wii befinner seg på ønskelista her! God smak dere har! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Æsj jeg har jo alle spillene i voksenkategorien, og noen i de andre kategoriene. Hva skal man da ønske seg? Dilemma, dilemma. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Æsj jeg har jo alle spillene i voksenkategorien, og noen i de andre kategoriene. Hva skal man da ønske seg? Dilemma, dilemma. Det betyr sannsynligvis at du er såpass bevandret i spillverden at du ikke trenger noen "Gaveanbefalinger". På din liste står ski, akebrett, skøyter og andre sunne utendørs aktiviteter Kjøpte akkurat akebrett til småkreket, og nå skal jeg ut å kjøpe til fruen og meg selv. Korketrekkeren here we come! Bare det kommer noe snø da altså.. Edit: poden -> småkreket. Endret 10. desember 2009 av CWH Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Æsj jeg har jo alle spillene i voksenkategorien, og noen i de andre kategoriene. Hva skal man da ønske seg? Dilemma, dilemma. Det betyr sannsynligvis at du er såpass bevandret i spillverden at du ikke trenger noen "Gaveanbefalinger". På din liste står ski, akebrett, skøyter og andre sunne utendørs aktiviteter Hehe det høres ut som gode anbefalinger. ^_^ Søsteren min fikk i det minste noen gode gaveideer til sine barn fra denne listen. Og jeg til mine nevøer og nieser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå