acs79_InnleggNO Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hei, nå har jeg altsåg lest tester og sammenligninger på disse to mobilene. men jeg kommer ingen vei, skal kjøpe en av dem til meg selv i julegave, for nå gjør min sony e.w800i akkurat som den vil. jeg ønsker en mobil med touch skjerm, skal se pen ut, kommer ikke til å bruke den til nettbruk, snakker lite i telefon, så om den er stor, gjør ingen ting. æøå er ønskelig men tror ikke det er mulig på disse, mulig det var en av dem der du kunn tilegne noen taster i skrivefunksjonen, men jeg skriver lite tekstmeldinger, så er ikke no problem egentlig. jeg vil at telefonen skal reagere raskt og skjermen skal være god å se på. og fargene må være skarp og fin, går utifra det gjør begge disse to. men hva menes med multi touch? lyden må også være god, nå er jeg lei av å ha en telefon som ringer med falsk lyd., noen som har noen formeninger om lyd på disse to? god lyd under samtaler er jo også viktig. batteri er også noe jeg er opptatt av, jeg har ikke lyst å lade hver dag, eller annenhver dag, noen som har testet ut disse to i praksis. jeg snakket med en selger som har en htc leo, og han sa han måtte lade den hver dag, men at han brukte den veldi mye. sukk, ikke lett dette her, vil ha ny telefon snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart. Lenke til kommentar
program Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Multitouch er at du kan bruke flere fingre på skjermen samtidig. F.eks. zoome osv. Begge har nok grei lyd, men jeg er ikke noen audiofil, så kan ikke svare sikkert. Vil du ikke lade annenhver dag kan du bare glemme profftelefoner med den skjermstørrelsen. Men jeg skjønner ikke problemet, er det ikke bare å ha lader ved siden av sengen, og putte inn om natten? Endret 12. desember 2009 av Program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå