JohnT_InnleggNO Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg kjøpte nylig en HTC Hero fra Netcom og er ikke helt fornøyd. Jeg opplever stadig at sim-kortet detter ut og at jeg må taste pinkode på nytt for å motta samtaler og ringe (da også SMS). Dessuten får jeg ikke skrudd av og på mobilt nettverk via snarveien på hovedskjermen. Når jeg så endelig får skrudd det av under "innstillinger" så må jeg restarte mobilen for å få det på igjen. Jeg har hatt sim-kortet i andre mobiler uten problemer (ikke HTC dog). Er det mobilen som må byttes eller er det andre som har opplevd dette og som har noen tips? Jeg syns forøvrig også at kameraet er elendig, det kan jo umulig brukes til noe fornuftig, men det er en ren klage og sytesak fra min side. Jeg lurer også på om noen har tips om program som gjør at mobilen låses med kode (ikke den innebygde "berøringskoden" men en enkel tallkode), da uten at sim-kortet ikke får kontakt slik som i dag. Jeg har jo sykt mye informasjon med Gmail- og Facebook-tilgang lett tilgjengelig via mobilen om jeg skulle miste den eller bli frastjålet den. Noen som har noen gode stalltips? Lenke til kommentar
program Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg kjøpte nylig en HTC Hero fra Netcom og er ikke helt fornøyd. Jeg opplever stadig at sim-kortet detter ut og at jeg må taste pinkode på nytt for å motta samtaler og ringe (da også SMS). Dessuten får jeg ikke skrudd av og på mobilt nettverk via snarveien på hovedskjermen. Når jeg så endelig får skrudd det av under "innstillinger" så må jeg restarte mobilen for å få det på igjen. Jeg har hatt sim-kortet i andre mobiler uten problemer (ikke HTC dog). Er det mobilen som må byttes eller er det andre som har opplevd dette og som har noen tips? Jeg syns forøvrig også at kameraet er elendig, det kan jo umulig brukes til noe fornuftig, men det er en ren klage og sytesak fra min side. Jeg lurer også på om noen har tips om program som gjør at mobilen låses med kode (ikke den innebygde "berøringskoden" men en enkel tallkode), da uten at sim-kortet ikke får kontakt slik som i dag. Jeg har jo sykt mye informasjon med Gmail- og Facebook-tilgang lett tilgjengelig via mobilen om jeg skulle miste den eller bli frastjålet den. Noen som har noen gode stalltips? Dette har jeg ikke opplevd. Men du får ta kontakt med selger, du har reklamasjonsrett. Det siste har jeg ikke forsøkt på. Men hva er egentlig så galt med "berøringskoden" som er innebygd? Du kan jo eventuelt berøre de punktene hvor tallene du skulle brukt egentlig ligger. Lenke til kommentar
JohnT_InnleggNO Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Hehe jeg ønsker tallkode rett og slett fordi det er enklere å huske enn berøringen. Tar neppe lang tid før jeg glemmer hvilket innviklet mønster jeg har valgt... Skal forsøke å resette mobilen først og se om det hjelper og så evt. reklamasjon. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå