Breathe Fresh Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er veldig usikker på hva jeg skal gi til faren min i julegave. Han er veldig glad i Bob Dylan og Sjakk . Tenkte jeg skulle gi ham et signert bilde av Bob Dylan og en gyllen CD innrammet, men så begynte jeg å lure på om det var ekte elelr ikke. Den kostet bare 250 kroner på ebay og et munnspill som Bob Dylan har brukt tre ganger koster 70 000 kroner på ebay. Er det ikke da litt lite med 250 kroner for signert bilde? Eller er det ikke ekte? Andre ideer til gave er velkomne Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Det kan godt være hans signatur - bare at det er en fotokopi av en han virkelig har skrevet. Så ikke direkte ekte, bare ikke falsk. Har han filmen I'm not there som kom for en stund tilbake? Endret 9. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er en stjerne bak signed* Men jeg klarte ikke å finne ut hvor det stedet hvor den andre stjernen var. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Han har I'm Not There :/ Prøvde å finne en sjakk film, men er tydeligvis bare en der ute haha. Blir ikke like morsomt med en signatur som er reprinted. Fant heller ikke den andre stjernen :/. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Hvis du skal gi en Bob Dylan film må det jo bli No Direction Home. Men hvis han er en fan har han sikkert sett den alt. Ang. Ebay og autografer er det mye lureri. Endret 12. desember 2009 av omp9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå