mcgroven Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Småspill til to plattformer. Les hele saken Lenke til kommentar
Elvin Atombender Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Flott! Pinball Dreams og Pinball Fantasies på tv`n igjen. Gøy på PSP, men med større skjerm vil de bli enda bedre. Endret 9. desember 2009 av Lasso Lasse Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er alle spill du kan laste ned til PSP (fra playstation store) "minis", eller er det bare noen? Skulle gjerne ha spilt Grand Theft Auto: Chinatown Wars, men jeg kjøper ikke en PSP bare for den. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Nei, dessverre. Minis er småspill på maks 100 MB. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Vet ikke om her er rett sted å spørre men det var den eneste PSP artikkelen jeg fant i farta. Men jeg lurer på Birth by Sleep for PSP. Har noen hørt noe om det? Er prosjektet lagt på is eller kommer spillet? Ellers sorry for litt off topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå