KT.Kenzhu Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Heisann, Nordic Leet Squad søker andre klaner som er ute etter motstand i search & destroy. Vi kan spille alt innen search & destroy, 4v4, 5v5 eller 6v6. Dette foregår da ved at en god host, hoster en private match (helst den med en god linje). I tidligere MW 2 clanmatcher har vi spilt best av 5 matcher, førstemann til 8 i score. (Som vil si førstemann til å vinne 8 runder.) Det har vi funnet ut er best. Maps og alle settings blir avtalt over steam før kampen, eller over voice chat in-game. Vanlig setup på maps som vi pleier å velge mellom før vi begynner er: - Derail - Afghan - Estate - Highrise - Favela - Wasteland - Terminal - Sub Base - Scrapyard (vil bli diskutert pga. banen er veldig kort) - Skidrow - Rundown - Karachi - Invasion - Underpass - Quarry Dette vil si alle baner bortsett fra Rust. Pm meg, email meg ([email protected]) eller legg meg til på steam (foretrukket), adressen min er Morphling80. Vi er en ganske midt-imellom skilla klan, som spiller forskjellig på de forskjellige baner. Enten du har en klan som nettopp har begynt å spille modern warfare 2, eller om du har en klan som er oppe på toppnivå, tar vi utfordringen. Takk for at du leste, og håper du intresserer deg! Best wishes - Blood$urge - Official Leader of Nordic Leet Squad (Om du leter etter en aktiv og midseriøs klan, kontakt meg til adressene jeg skrev over. Takk!) Lenke til kommentar
billy_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 ey me er en liten klan akuratt nå å he så si nettopp starta. me spiller nesten samme rules som dokk. http://steamcommunity.com/groups/ification det er då rules å sånt kos me spiller det me er 4 aktive nå i ferien en er på hytta. bare ta kontakt vis dokk vil challenge oss ja hope det va pc dokk spiller da. kontakt meg på steam: billy9o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå