TST Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dette er nok den mest ettertraktede julegaven akkurat nå. Nostalgi for the win! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Du oppga ingen gyldig konkurranse. Om du kom hit fra en konkurranse hos oss så er det noe galt. Vi ser på feilen! Edit: Fungerte nå Endret 9. desember 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Oi, dette var ei luke eg verkeleg kunne tenkt meg å vinne! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 En utrolig vakker premie Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 håper jeg vinner denne Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Veldig kul premie, er ikke noe som å ta opp igjen noen gamle spill, særlig i jula. Satt senest igår og lurte på hvor jeg hadde lagt gamle Settlers 2 cdene mine =) Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Veldig bra premie i dag. Kay Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 ble ren gjetting her gitt, men men Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Får vel la denne luken gå også. Er nok andre som "trenger" dette mer enn meg! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Oii nostalgisk pakke dette her altså Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 angående nostalgispill.. fant ut på dama sin iphone at Beneath a steel sky var til salgs der.. Kostet ikke mer en skarve 6 kroner og er attpåtil en forbedret versjon ! Anbefales på det sterkeste til andre adventure nostalgikere mangen timer inn i det allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå