HerrGhost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hi Guys The next system software update for PS3 will be available very soon. Update 3.15 is an optional update and has two key features which are explained below – ‘minis’ come to PS3: PS3 minis We launched minis on PSN back in October in conjunction with the PSPgo, but in the next couple of weeks you will be able to enjoy these bite size games on your PS3 as well as your PSP. Check out great titles like ‘Blast off’ (8.5/10 – IGN), ‘Fieldrunners’, “a wonderfully crafted casual nugget” (8/10 – Eurogamer) or ‘Kahoots’, “a must-buy” (8/10 – Videogamer). There is something for everyone with minis, whether you want to play them on the go with your PSP or in the comfort of your home on PS3. If you have already brought a mini for PSP and want to get it on your PS3 as well, just go to your download list in the Store and download it again for free. The game will then work on your PS3 as well. Simple! PS3 Data Transfer: PS3 Data Transfer Utility This feature enables you to easily transfer all of your saved data from one PS3 to another. So if you decide to get a new PS3 you can make sure you don’t loose any of your existing content. Content such as games, game save data, and videos downloaded from PlayStation Network can be transferred to the new PS3 system and deleted from the current PS3. Other content, including personal media files (photos, music, videos), can be copied onto the new PS3 and remain on the current PS3 system. The process is really simple 1. Turn both the current PS3 (A) and new PS3 (B) on and connect them with a LAN cable; PS3 (A) should be connected to the TV 2. On the XMB of PS3 (A), scroll to the Settings menu and select [system Settings] and then [Data Transfer Utility] 3. Follow the instructions on-screen and transfer data 4. After transferring the data, follow the instructions on-screen, and then connect PS3 (B) to the TV to view the XMB 5. If content that was downloaded from PlayStation Store was transferred as part of this operation, you must activate PS3 (B) before you can use the data. Log in to the PS3 system as the user who owns the content, and then select (PlayStation Network) > (Account Management) > (System Activation) to activate the system Kilde Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Flotters Synes det er veldig leit Microsoft ikke kan lære av Sony, mtp. å lansere oppdateringer oftere, og legge til funksjoner som kunden ønsker. Likte man kunne flytte over til ny konsoll. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Flotters Synes det er veldig leit Microsoft ikke kan lære av Sony, mtp. å lansere oppdateringer oftere, og legge til funksjoner som kunden ønsker. Likte man kunne flytte over til ny konsoll. Say what? Funksjonaliteten med stor F stort sett alle har spurt etter er cross-game/party chat. Som aldri kjem/stadig blir utsatt/whatever. Om noko har Sony med å oppdatere ofte og legge til funksjonar ein IKKJE har spurt etter. Forbetra biletgalleri til dømes, whoopeee Sony burde lære av MS og gi mulighet for beta-testing av nye firmware releases slik at ein får testa det skikkeleg og i tillegg får mulighet for å gi tilbakemeldingar undervegs. Slik det er no får ein vite om eit par ting som er nytt/endra i firmware kanskje to dagar før release. Sony har eit stykke igjen på software-sida... Men minis kan bli bra. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ikke forstå meg feil, de gjør sikkert noe riktig begge parter. Tenkte bare på at Sony legger til nye ting ofte, noe Microsoft ikke gjør. Hvordan dette blir gjort, er en annen sak Lenke til kommentar
Einride Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jo da, Sony oppdaterer forholdsvis ofte, det skal dei ha ^_^ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg vil at Justin.tv skal funke på PS3 igjen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg vil ha party chat på linje med Live.. grr Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Lurer på når de skal fikse det horrible grensesnittet sitt. Irriterer meg grønn hver gang jeg logger meg på PSN eller ser på vennelistene. Blant annet når jeg ser over listen over nye ting i PSN kan jeg ikke lese en dritt av hva som står. Jeg bruker den detaljerte visningen som viser ikon og en tekst. Bakgrunnen er hvit og teksten er hvit. Får lyst til å kaste PS3en ut av vinduet hver gang. Om dette ikke blir fikset snart vil jeg vurdere å selge driten. Men jeg skal først ha meg Heavy Rain. Etter det skal jeg ikke se bort i fra at jeg faktisk gjør så. Den som designet dette burde bli sparket. At de ikke har gjort noe med dette ennå er for meg helt uforståelig. Det kan ikke være bare meg som er lei av dette. Endret 26. desember 2009 av TCi Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Etter flere år på forumet så trenger du vel kanskje ikke fortsette med å informere oss om hvor mye du missliker grensesnittet. Hvit tekst på hvit bakgrunn er aldri et bra desgintriks, det er sant, men forstod ikke helt hvor du har hatt dette problemet. For meg er det bare et problem hvis jeg har en hvit bakgrunn på XMBen. Hvor er det du opplever det som et problem? på storen eller vennelisten? De kommer nok til å fortsette med det grensesnittet så du må nok bare kastet dritten ut vinduet først så sist. Pass på og si ifra hvor og når du gjør det, slik jeg kan stå under og ta imot, kan aldri få nok PS3 (I have 8 PS3s....) Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Flere år? Jeg har hatt min PS3 i 3 måneder. Det er ikke selve grensesnittet som er problemet, det er hvordan det ser ut. Dette er hva som vises i Playstation Store under latest: Jeg kan ikke være den eneste som ser at det der er et problem. Eller er det så vanskelig å få fram gyldig klage her på forumet om PS3? Og det med vennelisten og det at ikke noe nettinnhold blir cachet er totalt fjernt. Skjønner ikke hva de tenker på her. Kan godt linke til der jeg legger ut min PS3 for salg når det blir aktuelt. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis du endrer view mode i storen, så får du ikke det problemet. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er fullstendig klar over det. Men da får du ikke en like god oversikt. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Flere år? Jeg har hatt min PS3 i 3 måneder. Det er ikke selve grensesnittet som er problemet, det er hvordan det ser ut. Dette er hva som vises i Playstation Store under latest: Jeg kan ikke være den eneste som ser at det der er et problem. Eller er det så vanskelig å få fram gyldig klage her på forumet om PS3? Og det med vennelisten og det at ikke noe nettinnhold blir cachet er totalt fjernt. Skjønner ikke hva de tenker på her. Kan godt linke til der jeg legger ut min PS3 for salg når det blir aktuelt. trykk firkant. Ellers er jeg enig i at det ikke var veldig bra designløsning der. Hvorfor har de ikke en mørkere bakgrunn på tekstboksen som beskriver innholdet? Men problemet blir ikke så stort hvis du velger en annen veiw mode (som faktisk er standar) Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ikke forstå meg feil, de gjør sikkert noe riktig begge parter. Tenkte bare på at Sony legger til nye ting ofte, noe Microsoft ikke gjør. Hvordan dette blir gjort, er en annen sak Hvor ofte legger egentlig Sony til ting kontra Microsoft ? Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Microsoft legger ut radikale oppdateringer minst 2 ganger i året, mindre patcher kommer oftere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå