OHJohansen Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Oppdatert: Det finnes muligheter for å bli kvitt alle fjernkontrollene på stuebordet - og erstatte dem med én fjernkontroll. Les saken her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg tenkte jeg skulle sette opp en slik en på min egen ønskeliste i år. Fjernkontrollen til TV´en er ødelagt og jeg bruker aldri TV´en uten å ha lyden gjennom forsterkeren, så en fjernkontroll som kan styre dem begge hadde vært midt i blinken. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Sjekk ut RedEye iPhone App på iTunes Appstore Syr det meste fra din iPhone Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 RedEye krever jo ekstra hardware som kommuniserer med telefonen via WiFi og som igjen sender et infrarødt signal til de komponentene du skal styre. Like greit å kjøpe en fjernkontroll da spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg