Jan Andre Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hei. jeg sitter her og koser meg i sommer varmen, og av en eller annen grunn leser vg. så kommer jeg til den sia som gjør at jeg skvetter til.. Snart Skolestart står det med KJEMPE store bokstaver. jeg går inn for og åppne en ny cola boks for og komme over det største sjokket. det som var en alle tiders sommerferie, og en kjempe herlig dag ble omgjort til en dag med hat og hauer med negative tanker, når cola boksen nå er halv full kom jeg på en ide!!!! en folkeaksjon for lenger sommerferie.. Det hadde vært noe.. så vis de som støtter forslage om lenger ferie hadde vært så greie og skrive : jeg støtter forslage om lenger sommerferie : Så hadde det vært Supert... Fortsatt god sommer Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg støtter forslage om lenger sommerferie Lenke til kommentar
Fry Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Skoleunger har jo f*en meg 2 måneder sommerferie, og ferie stort sett hele året, har bare 3 uker sommerferie og 2 uker ellers på skolen har man MYE ferie. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Skoleunger har jo f*en meg 2 måneder sommerferie, og ferie stort sett hele året, har bare 3 uker sommerferie og 2 uker ellers på skolen har man MYE ferie. For å si det sånn, min far har mer ferie enn meg :oops: han er elektrikker formann, og når han er på vakt får han såså mye fri og iløpet av 1år har han mer ferie enn meg men det er vel ikke no galt i 2måneders ferie? alle lærerene har jo også det da.. Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 greit med 2 månder... Men vi vil ha lenger ferie vil vi ikke??? Det vil jeg helt klart... Lenke til kommentar
Fry Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 må jo f tid til å lære litt å, desutten er det jo ferie stort sett hele tiden med høst- vinter- påske- juleferie Slutt å klag Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Fy ******, enda lenger sommerferie ? pA skolen har vi mer enn nok ferie ! Lenke til kommentar
Bose Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg støtter forslage om lenger sommerferie Lenke til kommentar
Fry Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Fy kjøss, enda lenger sommerferie ? pA skolen har vi mer enn nok ferie ! endelig en som har skjønnt at skolen kun er ferie stort sett Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 jeg og vet at skole er ferie stort sett men vil heller være ute når det er pent sommer vær en og sitte inne på en sliten skole uten lufteanlegg som fungerer. en varm sommerdag... Lenke til kommentar
Fry Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 men du har jo fri halve juni hele juli og halve august, den varmeste tiden i året, så skjønner ikke helt problemet, jeg må jobbe inne nå i denne steikende varmen, og det er ikke noe ventilasjonsanlegg som står på :x Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 men du har jo fri halve juni hele juli og halve august, den varmeste tiden i året, så skjønner ikke helt problemet, jeg må jobbe inne nå i denne steikende varmen, og det er ikke noe ventilasjonsanlegg som står på :x må nå legge til at de ALLER fleste som går på skole har sommer jobb, fordi: DE TJENER F4EN MEKKE PENGER PÅ SKOLEN!!!! det er snakkom at studenter ikke akkurat er de rikeste i verden... jeg går på skolen, og jeg jobber som "elektrikker" i sommer, og det er et helvette opp klokka 6 hver dag og jobbe i en steikevarm fabrikk hver dag Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 synes vi burde få forlenget de andre feriene.. en uke ekstra på dem Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hvis dere ikke har skjønt det ennå så har jeg en opplysning til dere: puddel_f***e er en diger dass! Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 megselv skrev at jeg var en diger da.... vil bare si en ting..... Det er der du tar feil min venn... du er dassen..... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 De fleste jeg vet om fra skolen har samme lengde på selve ferien sin som de fleste med jobb her inne, noen har tilogmed kortere ferie fordi de jobber(me included). Jeg vet dette er selvvalgt, men man trenger jo grunk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå