Joachim_F Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Snart kan vi teste det spennende bilspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er denne betaen i USA sånn at du må ha en kode eller kan du bare laste den ned fra PSN? og hvordan kommer det til og bli i norge? Hvis hvem som helst kan laste den ned fra PSN så da blir det og logge på den amerikanske PSN kontoen! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 JAA!! Har ventet på å få prøve dette spillet siden jeg så det på E3 eller hvor det var! Tipper man kan skaffe seg en USA-beta ved å bruke en proxy-server og få en beta fra ign.com eller noe slikt også skrive koden inn på USA-kontoen som alle selvfølgelig har... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Helt siden jeg så dette på E3 har det virket som en finfin blanding av LittleBigPlanet og TrackMania. Håper jeg kommer inn i betaen, dem med anlegg for det kan nok gjøre store ting med editoren! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Når ligger Betaen på PS store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå