mcgroven Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Klart for flere vakumgrøss. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ser fram til dette (så fort jeg tør å bli ferdig med det første ) hehe Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Veldig positivt. Synes Dead Space og Mirrors Edge dessverre havnet litt i samme bås. I mine øyne var det to friske pust som dessverre ikke fikk den oppmerksomheten (og salgstallene) de fortjente. Til tross for at EA kritiseres for det meste synes jeg de skal ha kudos for begge de nevnet titlene og at disse videreføres. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fikk endelig mannet meg opp til å fullføre spillet her om dagen. Det var verdt hvert eneste sekund med selvpining =) Gleder meg til toer! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dette var gode nyheter! Dead Space er et av de spillene som har overrasket meg mest, og er blant favorittspillene mine. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Så de bestemte seg ikke for å droppe PC-utgaven likevel? Godt, godt, selv om vi har første Dead Space både på PC og Xbox... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gleder meg til å se hva som skjer videre i historien. Slutten var jo knall. Flott at de ikke dropper PC versjonen, for det er den jeg helst vil kjøpe. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Du bør få med deg den animerte forfilmen, da får man et enda rikere inntrykk av historien. Tror den koster omtrent ingenting på blant annet play.com. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du bør få med deg den animerte forfilmen, da får man et enda rikere inntrykk av historien. Tror den koster omtrent ingenting på blant annet play.com. Er det lurt å se den før man begynner på spillet, eller når man hat runnet det? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Det funker veldig bra å se den før du setter i gang med spillet. Da blir du kanskje mindre overrasket over det som skjer, men du har samtidig en bakgrunn for hva som skjer. Et lite dilemma der, altså. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg så filmen før jeg kjøpte spillet (på release, må vite). Du blir kanskje ikke like overrasket over hva som møter deg, men jeg synes det hjelper på stemningen å vite litt om hva som foregikk der på forhånd. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du bør få med deg den animerte forfilmen, da får man et enda rikere inntrykk av historien. Tror den koster omtrent ingenting på blant annet play.com. Takk for tipset. Koster bare £3.99 på play.com så bestilte den nå. Historien i Dead Space var utrolig spennende og grep meg med en gang, så vil gjerne vite mer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dette har vel versert på ryktebørsen lenge allerede, for lenge til at det ikke skulle være hold i ryktene. Godt å se at det blir bekreftet dog. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gleder meg allerede Dead Space gruser både FEAR og Doom 3. DS ER skikkelig skummelt. Eneste som trekker ned er denne asteroideskytinga, ellers er alt topp! Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Du bør få med deg den animerte forfilmen, da får man et enda rikere inntrykk av historien. Tror den koster omtrent ingenting på blant annet play.com. Er det lurt å se den før man begynner på spillet, eller når man hat runnet det? Nå ble filmen og tegneserien lagd for å sees før man begynte spillet så er vel et ganske klart svar på at du skal det, det som skjer der skjer rett før spillet starter vel å merke, så hvorfor starte motsatt vei. Men fulgte ikke filmen med spillet? Endret 8. desember 2009 av vampyrica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå