Marius Røstad Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 MacBook er den billigste måten å få en Mac på, men er den bra nok? Vi har testet. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 MacMini er den billigste måten å få Mac på. MacBook er den billigste bærbare... (Litt petimeter på morgenkvisten... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Syns dere tar i litt når dere sier at det er "tidenes tidspunkt" å kjøpe denne på, med argumentasjonen at de andre maskinene (pro) kommer til å bli oppdatert på vårparten. Som dere selv sier er det kun et par tusenlapper opp til macbook pro, og med en oppdatering av denne virker plutselig disse tusenlappene ennå mindre.. Apple har sjelden justert opp prisene ved oppdatering av spesifikasjoner, og nå er dollaren lav i forhold til NOK, så vil tro at prisen på pro-serien kommer til å holde seg gjennom vårens oppdatering. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bare 2 USB porter, middels spesifikasjoner til den høye prisen og ikke noe minnekortleser er nok til å styre unna MacBook. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 OSX, den fantastiske bevegelsesfølsomme trackpaden, den magnetiske ladekabelen og helheten generelt sier noe annet. Jeg har nå hatt en MacBook Pro i to-tre måneder og jeg har aldri sett en eneste gul boks i venstre hjørnet som skal si meg at noen er udatert eller noe annet. Det er rett og slett null problemer hittil og jeg tviler sterkt på at jeg noengang vil gå tilbake til en maskin med Windows. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har selv hatt en mac, syntes det ikke var noe serlig. Men det er arbeidshest for han som går på skole eller trenger en maskin på jobben. Men alt for mange vil ha en MacBook bare for dets flotte design. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har hatt Macbook nå i to år og kommer nok aldri til å gå tilbake til windows. Må lide meg gjennom windows på jobben, noe som bare forsterker forskjellene. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hater apple! overprisa drit Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg gjetter på at du aldri har prøvd en og aldri kommer til å prøve en? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Syns det er utrolig hvor positive dere er til 13" pro modellen sammenlignet med den dere faktisk har testet. La meg forklare forskjellene: - Pro koster 2000,- mer! - Denne koster 2000,- mindre! - Pro har 160gb HDD! - Denne har 250gb HDD! Si meg, er dere også blitt hypnotisert av Apples markedsføringstaktikker? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg kommer til å ta en bit av den fobudte frukten når Apple lanserer sin tablet neste helg....gleder meg til å se hva dem har snekkret sammens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg