Rompetaske_InnleggNO Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei Kjøpte en xbox 360 elite med pure og lego batman som også skulle inneholde 12 måneders xbox live gold medlemskap. Men nå har det seg slik at jeg ikke finner denne koden da og lurer på om noen vet hvor den er ? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du fikk ikke et sånt lite kort? Åpna alt og sett på alle ark? Hvis ikke tror jeg du burde ringe og spørre, er sikkert ikke stengt enda^^ Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Du fikk ikke et sånt lite kort? Åpna alt og sett på alle ark? Hvis ikke tror jeg du burde ringe og spørre, er sikkert ikke stengt enda^^ Mener jeg skal ha gjennomgått det meste ja og har ikke funnet et kort Du fikk ikke et sånt lite kort? Åpna alt og sett på alle ark? Hvis ikke tror jeg du burde ringe og spørre, er sikkert ikke stengt enda^^ Mener jeg skal ha gjennomgått det meste ja og har ikke funnet et kort Kundetelefonen stengte 1700 såklart... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det følger ikke med 12 mnd gold, så det må du kjøpe selv. Gå på xboxliveuk76, så får du det til 280 kr for 13 mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå