Joachim_F Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er ikke lett å være tysker i Paris, takket være Sean Devlin og kompani. Les hele saken Lenke til kommentar
MINIZTER Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skal definitivt sjekke det ut. Ble ikke overrasket av karakteren. Hadde forventet noe slikt fra når jeg så de første gameplay-snuttene. Uansett så blir jeg aldri lei av å gi nazistene en god lekse Lenke til kommentar
colakork Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Konge at pc-versjonen er best. Dette skal kjøpes inn! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ingen overraskelse at pc-versjonen er bedre enn konsoll-versjonene. Jeg er ganske enig med anmeldelsen. Lenke til kommentar
HoodooOperator Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvis du har ati-kort bør du PRØVE det før du eventuelt kjøper. Mange, inkludert meg selv, klarer ikke kjøre spillet ordentlig...Det er visst en fix på veg, men inntil den kommer er det ikke spillbart, dessverre. Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har selv runnet spillet med ATI kort. Framraten gikk opp og ned hele tiden, helt til jeg skrudde av post process filters i innstillingene, da gikk spillet så og si smertefritt Enig med anmeldelsen btw. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kva ATI kort bruker du Arnis, og kva driver versjon? Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Enig med karakteren. Ikke noe toppspill, men grei underholdning. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har spillt litt og synes det er veldig bra foreløpig. Får se om jeg er enig med anmelder når spillet er rundet. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Synd at ATI eiere må vente på en "fiks" for å spille favorittspillet sitt knirkefritt.Dette er noe jeg har sagt mange ganger før og blitt hudflettet her inne ; Når man kjøper et ATI kort er det alltid en sjans for at spillet du skal spille ikke fungerer som det skal. Lenke til kommentar
lade73 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 jeg venter nok til Mafia II i steden. det er iallefall finpusset på... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 jeg venter nok til Mafia II i steden. det er iallefall finpusset på... Litt dumt å si siden det ikke er ute enda..... Synes The Saboteur virker bra og det får generelt bra omtale ser det ut som, blir nok å plukke opp dette på Play.com når det går under 200kr. Lenke til kommentar
Hugo94 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) #Fix 1-ATI CARD USERS 1- open game from saboteur.exe 2- Alt+Ctrl+delete Go to ur task manager under the processes Tab find Saboteur.exe 3-Right Click on it and select set priority and change it to Real Time 4- Right Click again on saboteur.exe and choose Set affinity and mark CPU1 only ... For quad core Mark cpu3 only 5- go back to game should be fixed . Endret 10. desember 2009 av Hugo Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) For de som eventuelt ikkje har fått med seg dette enno, så er patch til pc ute. Det er nå spelbart. Endret 9. januar 2010 av Sverre Lenke til kommentar
aspyr_InnleggNO Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 For de som eventuelt ikkje har fått med seg dette enno, så er patch til pc ute. Det er nå spelbart. Er det da "beta"patchen på 13.2 Megabyte du snakker om? Prøvde den selv men fungerer fortsatt ikke :/ Lenke til kommentar
henrik devlin Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 må si meg enig med spillet kunne vert bedre, synest historien ær litt simpel. kunne vert litt mer i historien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå