callisto Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Skulle oppgradere min versjon av WinXP Professional her om dagen. I veiviseren sto det at det godt kunne vere lurt å ta litt backup først. Javel. Så tar vi backup, når microsoft tukler med sånt, vet man aldri hva man har i vente. Derfor kjører jeg igang Drive Image SE for å ta backup, maskinen starter på nytt i DOS og jeg får en slags feilmelding: Err 5: Error finding VFLOPPY.SYS Err 8: Fake Floppy driver not found Videre står det: Press any key to boot active partition Javel. Så kjører vi på, og alt funker som normalt, bortsett fra at dette forekommer hver gang jeg starter opp maskinen. Så kommer vi til problemet, og det er at jeg nå ikke lenger kan foreta følgende handliger, som jeg tror flere kjenner seg igjen i: Skru på maskinen ---> Hente noe (pils) ---Tilbake til maskin klar til bruk Eller en annen variant: Skru på maskinen ---> Pisse ----> Ttilbake til... jaja Er det noen som har løsning på problemet? Lenke til kommentar
callisto Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Beklager forstyrrelsen, fant feilen Ha en forstatt fin kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå