Tullsau Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 En klan hvor vi har krav til antall trophies, platinum og interesse? En klan hvor vi vi sverger på liv og helse å hjelpe hverandre igjennom trofeer som man trenger råd og hjelp for å få til? Deler guider, ideer og løsninger til å ta de vanskeligste trofeene? En klan hvor vi har ranking, konkurranser om å nå platinum i de forskjellige spillene? Hvor vi presser hverandre til å gå sammen og jobbe sammen om å klare å nå trophies i et spill? En klan som ikke tar seg så alt for høytidelig, men krever erfaring og en del trofeer for å bli med? http://trophyhunters.forumotions.com/forum.htm Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) I'm in. Har akkurat laget meg ny PSN, TheEpicKnight, så dette blir skøy. EDIT: Men forumet ser litt simpelt glozzy ut. Endret 6. desember 2009 av HCG Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Eh, jeg er en av de største troféhorene på dette forumet, men hvis det må gruppepress til for at jeg skal klare å skaffe meg et platinumtrofé så har jeg bommet kraftig på grunnen til at jeg spiller spill til å begynne med. Nei takk. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Meningen er vel å samarbeide, å gi folk guider til trofeer. Om jeg ikke tar feil. Har vel ikke noe med gruppepress å gjøre. ^_^ Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Det fins jo allerede minst en bra side for det: www.ps3trophies.org Endret 8. desember 2009 av TiLT Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg synes litt synd på folk som velger spill etter trophyes. Trophies er bare noe man gjør når man spiller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå