NrNine Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Beklager om det er unødvendig å lage en tråd om dette, men jeg har ærlig talt leta lenge nå uten å finne svar. Jeg prøver å logge meg på Playstation network på pc`n, altså eu.playstation.com/psn Når jeg logger inn kommer det opp en side om overføring av gamle kontoopplysninger. Denne siden er det eneste jeg har tilgang til. Så skriver jeg inn e-post og passord til min "gamle" account for å videreføre den, sånn som det står jeg skal gjøre. Da trykker jeg på "logg på" knappen. Så får jeg opp en feilmelding om at en av de to rutene jeg må fylle ut er blanke og må fylles ut (Det er 2 ruter, Brukernavn og passord...) Jeg er stuck her og kommer visst ikke lengre. Får iallefall ikke lov til å "fornye" konton min Noen tips? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Overføre gamle kontoopplysninger? Vil det si at jeg kan lage en nye PSN konto også overføre kontoopplysningene fra den gamle kontoen min til den nye, eller har jeg missforstått veldig? Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg aner ikke hvorfor det er slik. Har aldri vært innpå PSN via pc`n, eu.playstation.com før. Vet bare at når jeg logger på med samme ID som på Ps3`n så kommer dette opp og jeg har ikke tilgang til noe annet Endret 6. desember 2009 av Terjee Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Veldig usikker på hva du mener. Kan du ta et bilde og blurre ut private ting hvis det er noe? Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Legger ved screenshot av hva jeg får opp her. Dette er det første og det eneste jeg får tilgang til når jeg logger meg på eu.playstation.com/psn Når jeg skriver inn adresse og passord som jeg har så godtar den det ikke. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 har faktisk logga inn på det selv för,og fikk opp akkurat det samme,tenkte hvis jeg gjorde noe så kunne det fökke opp psn tenkte jeg,så jeg holder meg til psn på ps3'n når det gjelder opplysninger endringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå