TST Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
littsnill Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Hvilken konsoll er det dere gir ut borderlands på? Edit: nvm, leste for dårlig Endret 5. desember 2009 av sart Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Wihuhuhu for en fin premie som tilhører meg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Denne tror jeg riktignok tilhører meg, men fin er den! Lenke til kommentar
Stingrrr Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Tror ikke jeg skal delta på denne siden jeg ikke har PSP eller Wii.. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hadde vært en fin førjulsgave Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Lurer virkelig på hvor mye dere har fått inn, når dere har råd til å gi ut fire spill på én dag.. Og denne pakken står det nok mitt navn på, dere! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Spent på hva luke 24 inneholder jeg Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Syns det er fint at Gamer har denne julekalender hvert år Var innom spillverket sin kalender, men spørsmålene der er jo helt bak mål. Hvor mange dager er det igjen til jul? Blir jo like dumt som disse SMS-konkurransene det reklameres for på TV hele tiden. K*K - fyll in den siste bokstaven! Hint: et annet ord for snabelen mellom bena dine! Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dere fortsetter med gode premier Nydelig. Prøvde meg igjen i dag, selvom jeg aldri vinner sånne ting som det her Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Synes dette burde bli gitt i bursdagspresang til meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå