Ajesto_InnleggNO Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Trenger du noen å teame med på Red Dead Redemption? Add Ajesto Lenke til kommentar
screwed Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Finnes det ikke en samletråd for dette som hadde gjort det enklere enn å gå gjennom alle postene? ... Lenke til kommentar
AdNox Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Er med på det meste av spill Legg til AdNox! Lenke til kommentar
erklingen Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Legg gjerne til erklingen. Jeg har spilt veldig mye bc2 i en periode når det kom ut(lvl31ish), mye codmw2, spiller og endel codWaW og digger nazizombies!. mye borderlands ( rundt level 50), og endel RDR som jeg kan tenke meg å spille online. Har ellers og killzone 2 og en drøss andre som jeg tar frem fra tid til annen Endret 2. juli 2010 av erklingen Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Trenger du noen å teame med på Red Dead Redemption? Add Ajesto Ja det hadde vært flott Adder deg. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Btw, må adde dere alle på nytt, jeg måtte lage meg en ny PS account. Også har TV'n sagt god natt, så må kjøpe en ny før jeg kan spille igjen Takker for alle svar Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Heisann ) Trenger noen flere folk og spille med online siste jeg kjøpte var GT5 og Two worlds 2. Fint om dere kan være greie å legge meg til stress har ikke trådlåst hjemme. Takk Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Bare å legge meg til Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Bare å legge meg til også, har jeg spillet så er det god mulighet at jeg blir med en runde eller to. Pluss jeg trenger selv hjelp med å få noen trofeer. Har HeadSet, så voicechat er også mulig hvis ønskelig. Kort hva jeg har: - Armored Core 4 - Armored Core: 4 Answer - Alien Breed: Impact - Alien Breed 2: Assault - BLAZBLUE (har spilt det en gang, så jeg er ikke rare motstanderen) - LittleBigPlanet (har ikke kommet igjennom alle standard brettene enda) - Mirror's Edge - RESIDENT EVIL 5 (trenger hjelp med Wesker før han stikker av i flyet) - Soldner-X: Himmelssturmer (kun lokal MP) - Soldner-X 2: Final Prototype (kun lokal MP) - Spare Parts - THEXDER NEO - Wakeboarding HD (kun lokal MP) - Worms - ZOMBIE APOCALYPSE Endret 25. januar 2011 av straumoy Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 hypnoturd her. Spiller Medal of Honor, DC Universe Online og Gran Turismo 5. Lenke til kommentar
WeeDLY Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bare å legge meg til: kakemannNO, spiller bare black ops dog =/ Lenke til kommentar
Norwegian Jesus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 psn id:superalbert11 og jeg har little big planet 1 og 2, gta episodes from liberty city, tekken 5 dr, tekken 6, fifa10, alle guitar hero som er til ps3 untatt en, rag doll kung fu fists of plastic, lego indiana jones 2 Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) - Endret 19. oktober 2011 av Chacarron Lenke til kommentar
Dovendyr Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) PSN ID: itchydog79 Har nettopp fått min første playstation 3, og er begynt å spille GT 5 for første gang på nesten ti år. Ellers har jeg NHL 11 liggende på lur når jeg blir lei av bilkjøring Endret 3. april 2011 av Sloppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå