JoanTheMan Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Heio! Jeg og sikkert flere har lagt merke til at det blir veldig feit skrift på noen sider, dvs. alle poster på den ene siden får skikkelig feit skrift. Kan ikke huske å ha sett det før den siste uka. Er det meningen? Endret 8. desember 2009 av TSP Endret emnetittel til noe mer beskrivende Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det har jeg aldri lagt merke til selv. Hvilken browser bruker du? Og kan du sjekke om det samme skjer i flere browsere? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har lagt merke til det jeg også. Både på iPhone og i siste versjonen av Firefox. Dessverre husker jeg ikke hvilke tråder jeg har sett det i, men skal si ifra om jeg kommer over dem igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Mass Effect 2-tråden har gått over til fet skrift på side 4: http://www.innlegg.n...opic=9342&st=60 Jeg bruker Internet Explorer. Endret 6. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Samme som ALtF4 med Mozilla Firefox, så det et annet sted også, kan se om jeg finner det. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Strong-taggen i første quoten blir aldri avsluttet. Sikkert en kombo av diverse stiler som lager helvete. En kan jo prøve å gjenskape: 01.01.1970 00:00[/b]' timestamp='0']dette blir bare rot Eller hur? *edit* Herlig... rediger innlegg blir skikkelig føkkt øpp nå. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Det var et bra forsøk på å løse problemet Miles Teg Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det er ikke min jobb å løse problemene, men... Programmeringsmessig er det relativt enkelt: ikke godta BB-tags i andre tags. Det jeg gjorde var å legge til en <B> i en av attributtene til quote-tagen. Endret 6. desember 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Skills Miles^^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hey, jeg vil også være med. Kan vel i samme slengen bumpe tråden Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Feilen ble meldt inn til utviklerene av IPB den 6. desember og for noen timer siden ble det bekreftet at feilen ikke vil forekomme i IPB 3.0.5. Etter planen er dette en versjon som kommer denne uken sammen med mye kode som skal løse en del kjente problemer. Hvor lang tid det vil ta før Innlegg.no oppgraderer etter pakken er lansert får andre svare på. Vennligst rapporter poster hvor dette forekommer, slik at vi kan fjerne det. I denne tråden lar jeg det være. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 I dag oppgraderte vi forumet, så dette problemet er nå løst. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10713 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg