N-4K0 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Cia er nede på havna og får alle sine gjester til å føle seg veldig velkomne 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar N-4K0 er nede på havnen og Cassidy Tvillingene ønsker deg hjertelig velkommen.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Cia er nede på havna for å konkurrere i hvem som steker egg best. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Jeg er veldig glad i alt som er laget av gode egg, så jeg drar ned til havna, hilser på N-4KO og kjøper meg varm mat som jeg kan ta med hjem. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Pott er nede på havna og hilser på meg og jeg hilser tilbake og sier "bon appetit!" 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar N-4K0 er nede på havnen og Cassidy Tvillingene steiker speilegg til både deg, Entern og Sviskepott.🍳🍳🍳🍳 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Jeg er glad i egg både nede på havna og andre steder og med så gode kokker som C&C; jatakk! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Sviskepott er nede på havnen og får mer speilegg av Cassidy Tvillingene.🍳🍳 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Det er veldig rart, men når jeg spiser noe jeg virkelig liker, så blir jeg ikke lei av det, så når C&C inviterer nede på havna, så kommer jeg smygende. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Sviskepott er nede på havna og spiser speilegg🍳 på den varme og gode og koselige lille døgnåpne caféen til Cassidy Tvillingene 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Entern er nede på havnen og får vite at Cassidy Tvillingene har brukt opp likes kvoten vår. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Nede på havna råder det en trist stemning når tvillingene har gått tomme for laikser. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Sviskepott er nede på havna med en stor leveranse laiks til Cassidy Tvillingene 💙💙💙👍👍👍💡💡💡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Entern er nede på haven og Cassidy Tvillingene innkaller til møte for å si at vi bare kommer til å gi Likes i tråden Hvilken sang hører du på nå? og på bilder og på videoer. Dette gjør vi for å ikke gå tom for likes mer.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene er nede på havna og forteller Entern at nå kommer de til å være forsiktigere med likes💡💡👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Entern er nede på havnen og får vite at Cassidy Tvillingene synes at det er frustrerende å gå tomme for likes. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Cassidy Tvillingene er nede på havna og sparer nøysomt og møysommelig på likes’ene sine 💙💡👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Ent er nede på havna for å prøve å gi Cia sine likes så de får flere å gi. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar N-4K0 er nede på havnen og Cassidy Tvillingene håper at du og Entern har en fin søndag.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Cassidy Tvillingene er nede på havna og sender gode ønsker og tanker til vennene sine 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå