Sviskepott Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Her nede på havna balanserer C&C på en stram line som noen hadde satt opp som aktiviteter i romjula...og tvillingene er virkelig gode til det der. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Sviskepott er nede på havnen og får iskrem av Cassidy Tvillingene.🍦🍦🍨🍨🍧🍧 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 C&C skal ha mange slags takk nede på havna, for å bli møtt av en god is, er noe av det beste som finnes. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Sviskepott er nede på havna og koser seg med iskrem sammen med Cassidy Tvillingene 🍦🍦🍦 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern er nede på havnen og er med på iskremfest sammen med Sviskepott og Cassidy Tvillingene.🍦🍦🍨🍨🍧🍧 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Nå er jeg nede på havna hvor C&C fremdeles serverer is, men nå har jeg fått storfrost i meg og må finne masse klær, teppe, lue og vanter når jeg kommer meg hjem i litt lun stue. 🥶 Hade. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Sviskepott er nede på havnen og får varm gulrotsuppe av Cassidy Tvillingene.♨️♨️🥕🥕🥣🥣 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Cassidy Tvillingene er nede på havna og koser seg med varm gulrotsuppe 🥕🥕🥣🥣😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern er nede på havnen og nå får du Potetsuppe av Cassidy Tvillingene.🥔🥔🥣🥣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene er nede på havna og serverer Entern kjempegod potetsuppe i den koselige lille døgnåpne kafeen de driver på havna 🥣🥣😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Entern er nede på havnen og forteller at du synes at Cassidy Tvillingene er to flinke suppekokker.🥣🥣👨🍳👩🍳 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene er nede på havna og har blitt kåret til suppekokkgutten og suppekokkjenten 2023 👨🍳👩🍳😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Entern er nede på havnen og du liker å spise på cafeen til Cassidy Tvillingene.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 C&C er de flinkeste potetkokkeleringstvillingene jeg vet om nede på havnen. Nydelig er det! 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) Cassidy Tvillingene er nede på havna og serverer Entern kveldsmat på cafeen sin, og Entern forteller dem at den lille koselige døgnåpne cafeen deres på havna er favorittcafeen hans 😊😊☺️☺️ Og @Sviskepott er også nede på havna på den lille cafeen til Cassidy Tvillingene og koser seg med kveldsmat 😊 Endret 30. desember 2023 av Entern 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Entern er nede på havnen og du og Sviskepott er alltid velkommen på havnecafeen til Cassidy Tvillingene.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) Nede på havna er C&C`s lille spiseri en stor fristelse som jeg gjerne unner meg å besøke. 💞 Potetsuppe med stekt bacon er det siste jeg fikk til kveldsmat og det er supergodt og mettende. Endret 30. desember 2023 av Sviskepott 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott er nede på havnen og får vite at Cassidy Tvillingene sier ja takk til hver vår skål med potetsuppe med stekt bacon.🥔🥔🥣🥣🥓🥓😋😋 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene er nede på havna og spiser nydelig potetsuppe med bacon sammen med Sviskepott og Entern🥣🥣🥣🥣🥔🥔🥔🥔🥓🥓🥓🥓😊😊😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Nede på havna sitter Entern og C&C sammen med Potta og hygger seg med verdens beste mat og gode selskap sammen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå