Entern Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Sviskepott er nede på havna og mottas med jubel og applaus 🥳🥳🥳 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Entern skrev (42 minutter siden): Sviskepott er nede på havna og mottas med jubel og applaus 🥳🥳🥳 Nede på havna blir jeg mottatt av Entern som har laget brun saus og jubler mens han smaker. Applaus ble til brun saus for det har jeg lyst på i dag. Tykk, sakteflytende og glinsende. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli @Sviskepott er nede på havna og koser seg med kjøttkaker med brun saus 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Entern er nede på havnen og Cassidy Tvillingene inviterer deg og Sviskepott på makrellmiddag.🐟🐟🐟🐟🍽️🍽️🍽️🍽️😋😋😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Cassidy Tvillingene er nede på havna og spanderer nydelig makrellmiddag på vennene sine☺️☺️😊😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Entern har påtatt seg jobb som kelner for øyeblikket og bukker seg smilende rundt og serverer nede på havna. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Sviskepott er nede på havna og får servert nydelig mat av kelner-Entern 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Nede på havna får jeg servert den besteste middagen jeg har fått på lenge. 😍 Entern har visst stekt litt makrell han også. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Sviskepott er nede på havnen og du og Entern kommer på julibesøk til Cassidy Tvillingene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Cassidy Tvillingene er nede på havna og får julibesøk av vennene sine 😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Entern har nå laget god pop up-frokost til dem som stikker innom nede på havna, så det gjør jeg. Pop Up Meg! 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Sviskepott popper opp på havna og får pop-up frokost av Entern som bjudar på Full Irish Breakfast 😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Entern og Sviskepott kommer ned på havnen på besøk til Cassidy Tvillingene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Cassidy Tvillingene er nede på havna og får kveldsbesøk av vennene sine 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Entern er nede på havnen og Cassidy Tvillingene spanderer Urge og Cola.🔋🔋🥤🥤 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Cassidy Tvillingene er nede på havna og koser seg med urge og cola sammen med vennene sine😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Entern er nede på havnen og er glad for at Cassidy Tvillingene har åpent på havnecafeen vår igjen etter gårdagens strømbrudd.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Cassidy Tvillingene er nede på havna og feirer at havnecafeen er åpen igjen 🥳🥳😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Entern er nede på havnen og spiser nattmat på havnecafeen til Cassidy Tvillingene.😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Cassidy Tvillingene er nede på havna og har en koselig fredagsmorgen med hver sin cappuccino 😊😊☺️☺️☕️☕️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå