Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november MR SPEED er nede på havnen og vi synes at du har skikkelig bra musikksmak.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. november Del Skrevet 10. november Ned på havna vet 💖💚🩵💙🩶💛🧡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Del Skrevet 10. november MR SPEED er på søndagsbesøk nede på havnen hos oss.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 10.11.2024 den 1:06 PM): MR SPEED er på søndagsbesøk nede på havnen hos oss.♥️♥️ Ned på havna Nå er jeg på mandags besøk her ☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november MR SPEED er nede på havnen og besøker oss denne mandagskvelden her.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet torsdag kl 09:26 Del Skrevet torsdag kl 09:26 Nede på havnen har C&C satt opp langbord for å lære bort julegavepyntetriks til dem som vil lære og resten får god og varm gul ertesuppe med pølsebiter i og påsmurte halve rundstykker ved siden av. Gjett om jeg skal dit! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:46 Del Skrevet torsdag kl 17:46 Sviskepott er nede på havnen og besøker oss hennes favorittvillinger her denne torsdagskvelden.😊😊 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet fredag kl 16:23 Del Skrevet fredag kl 16:23 Nede på havna deler CC ut potetgull og brus. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:50 Del Skrevet fredag kl 17:50 WULPES ZERDA er nede på havnen og får brus og potetgull av oss.🥤🥤🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet lørdag kl 07:05 Del Skrevet lørdag kl 07:05 Hos C&C nede på havna er det ikke så mange folk, men de som er her er hyggelige og stille og det er bra. De serverer perfekte varme pølser i brød og jeg vil gjerne ha rekesalet og ketchup på, takk. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 11:51 Del Skrevet lørdag kl 11:51 Sviskepott er nede på havnen og vi kan fortelle at du skal få akkurat det du vil ha på pølsene av oss.😊😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet søndag kl 05:40 Del Skrevet søndag kl 05:40 Kjenner at jeg blir glad av å oppholde meg nede på havna...for vertskapet er uklanderlige i sin trivelige oppførsel. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 12:02 Del Skrevet søndag kl 12:02 Sviskepott er nede på havnen på søndagsbesøk her hos oss.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå