EmmJay Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Danske byggeklosser er igjen hovedingrediens i Indys eventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Uh, dere mener vel ikke "Anakrofobi" under bildet? Akrofobi er høydeskrekk, og Araknofobi er vel strengt tatt det du var ute etter. Aldri hørt om anakrofobi... Anyway, liker de andre lego-spillene, så jeg plukker det vel opp når prisen går ned en god del Endret 5. desember 2009 av Såpestykke Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Uh, dere mener vel ikke "Anakrofobi" under bildet? Akrofobi er høydeskrekk, og Araknofobi er vel strengt tatt det du var ute etter. Aldri hørt om anakrofobi... Anyway, liker de andre lego-spillene, så jeg plukker det vel opp når prisen går ned en god del Der hadde det sneket seg inn en liten leif ja. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 For Guds skyld, jeg er da ingen kattemorder! Postal 2 flashback? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det første Lego Indiana var jo ganske gøy, men tror ikke dette blir kjøpt til full pris vertfall... Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Uh, dere mener vel ikke "Anakrofobi" under bildet? Akrofobi er høydeskrekk, og Araknofobi er vel strengt tatt det du var ute etter. Aldri hørt om anakrofobi... Anyway, liker de andre lego-spillene, så jeg plukker det vel opp når prisen går ned en god del Der hadde det sneket seg inn en liten leif ja. Takk skal du ha Strengt tatt er det vel ingen av delene da det både i filmen og spillet er maur, ikke edderkopper... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har litt lyst på dette siden jeg synes Lego Indiana Jones og Lego Batman var veldig bra. Blir nok et kjøp når prisen har sunket ja. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Uh, dere mener vel ikke "Anakrofobi" under bildet? Akrofobi er høydeskrekk, og Araknofobi er vel strengt tatt det du var ute etter. Aldri hørt om anakrofobi... Anyway, liker de andre lego-spillene, så jeg plukker det vel opp når prisen går ned en god del Der hadde det sneket seg inn en liten leif ja. Takk skal du ha Strengt tatt er det vel ingen av delene da det både i filmen og spillet er maur, ikke edderkopper... Myrmecophobia. Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Uh, dere mener vel ikke "Anakrofobi" under bildet? Akrofobi er høydeskrekk, og Araknofobi er vel strengt tatt det du var ute etter. Aldri hørt om anakrofobi... Anyway, liker de andre lego-spillene, så jeg plukker det vel opp når prisen går ned en god del Der hadde det sneket seg inn en liten leif ja. Takk skal du ha Strengt tatt er det vel ingen av delene da det både i filmen og spillet er maur, ikke edderkopper... Myrmecophobia. Min feil. Trodde det var edderkopper, dum som jeg er :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå