DriftMonkey Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Fins sikker en haug med andre tråder som dette men lager bare en ny en... Har hat ustabilt og dårlig internett i flere dager no. vet ikke hva som er galt.. bruker ledning, og lagger noe som berre f på online spill. var bra før. Noen som vet hva som er galt? eller har noen tips ? Endret 5. desember 2009 av DriftMonkey Lenke til kommentar
Terje Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Først og fremst vil jeg gjette på at det finnes andre datamaskiner i husstanden din, og at det er disse som bruker båndbredde. Opplever du tregt internett kun i spill, eller gjelder dette også ved generell surfing på internett? Hvilket resultat får du f.eks. på Teknofil's Speedometer? (Bruk Java-versjonen om du kan) Hvis du bor i et hus/en leilighet med gamle telefonkabler kan problemet ligge der også. Jeg opplevde selv ustabilt internett som falt ut/hadde dårlig hastighet, og dette løste seg da jeg trakk en ethernetkabel fra kjellerinntaket til modemet som erstattet den dårlige innvendige kablingen fra 70tallet som lå i huset. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har du Telenor? Vi har nemlig Telenor og vi har vært uten nett og hustelefon siden i går formiddag. Det er andre her på forumet og på Twitteren deres som også har slitt i det siste så jeg vil tro at det er hos dem problemet ligger. Om du derimot ikke har Telenor vet jeg ikke noe mer enn deg, og jeg vil uansett anbefale å følge Terje sine råd. Lenke til kommentar
DriftMonkey Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Funker vist bra igjen no. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fins sikker en haug med andre tråder som dette men lager bare en ny en... Har hat ustabilt og dårlig internett i flere dager no. vet ikke hva som er galt.. bruker ledning, og lagger noe som berre f på online spill. var bra før. Noen som vet hva som er galt? eller har noen tips ? Første jeg gjør er å ringe leverandør og får de til å sjekke opp om ting er som det skal inn til huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå