Gå til innhold

Demon's Souls hunter build og våpen?


nems

Anbefalte innlegg

Jeg har spillt endel de siste ukene, noe sporadisk siden jeg føler jeg må ha noen timer når jeg først setter meg ned.

 

Jeg er rundt SL30 nå og sliter litt med valg av utstyr osv.

 

Jeg er en female hunter og jeg har putta mesteparten av statpoeng i Dex, jeg har dratt Str opp til 22 for å kunne bruke Purple Flame Shield.

Jeg har Lava Bow og skal også oppgradere min nye Long Composite Bow til Vicious +5 etterhvert..

 

Av sverd bruker jeg Scimitar +7 samt en Moon Scimitar +1 somjeg har funnet.

 

Armor er det jeg starta (leather) med da jeg ikke har funnet noe bedre enda..

 

Lurer litt på hva slags armor jeg skal gå for, og våpen..

Tenkte nedgradere scimitaren min så jeg kan gjøre den om til Sharp Scimitar for å dra mer nytte av Dex bonusen min, vil det være smart?

 

Statsmessig så tror jeg det å øke styrken var litt waste of time kanskje, men jeg ville ha det skjoldet på Flamelurker så gjort er gjort. Bør jeg bare fortsette å pøse poeng i Dex for å få mer phys resistance og damage?

 

Jo jeg har også økt Luck til rundt 15 eller så også..

 

 

 

Innspill mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som spiller Demon's Souls her eller? :p

 

 

Anyways, jeg leste masse på wiki igår og fant ut en ting eller to.

Jeg bruker nå Dark Silver Shield sammen med Meatcleaver (guffa opp str og faith er det vel, slik at jeg kunne bruke den) og det funker fint. Vanskelig å bli vant til treigt sverd kontra scimitar men gjør vel rundt 450-500 skade per slag så :)

 

Ble SL70 igår og har egentlig ikke så mange bosser igjen nå. Tror det blir en runde på NG+ også for å få noen fler trofeer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...