TST Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 For en fantastisk premie! Svarte forhåpentligvis rett, så satser på at jeg kan innkassere både spillene og jakken i løpet av noen uker:) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er ikke det en genser da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg vinner i dag. Forøvrig en liten typo Modern Warfare 2 er utviklet av Infinity Wards. Infinity Ward er uten en s på slutten. Edit: og d'oh, jeg leste feil på det andre spørsmålet. Jeg leste ikke "hvor mange andre Call of Duty spill", så da er nok mine sjanser borte. Lykke til til resten av dere! Endret 4. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 må rose gamer.no for fantastiske premier, jeg mener dette er helt utrolig mye bedre enn hva alle de andre sidene tilbyr. Det kan vel ikke bli bedre enn dette? :o Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg vinner i dag. Forøvrig en liten typo Modern Warfare 2 er utviklet av Infinity Wards. Infinity Ward er uten en s på slutten. Edit: og d'oh, jeg leste feil på det andre spørsmålet. Jeg leste ikke "hvor mange andre Call of Duty spill", så da er nok mine sjanser borte. Lykke til til resten av dere! NEEEII!!! Jaja.. Hadde sikkert ikke vunnet uansett. Har aldri vunnet en ''trekke en tilfeldig vinner-konkurranse'' før. Og eg tipper det er noen tusen andre som også har veldig lyst på de premiene.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Yay, super premie! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg vinner i dag. Forøvrig en liten typo Modern Warfare 2 er utviklet av Infinity Wards. Infinity Ward er uten en s på slutten. Edit: og d'oh, jeg leste feil på det andre spørsmålet. Jeg leste ikke "hvor mange andre Call of Duty spill", så da er nok mine sjanser borte. Lykke til til resten av dere! NEEEII!!! Jaja.. Hadde sikkert ikke vunnet uansett. Har aldri vunnet en ''trekke en tilfeldig vinner-konkurranse'' før. Og eg tipper det er noen tusen andre som også har veldig lyst på de premiene.. FABIAN STANG! Måtte dere si det? Jeg kunne jo tapt men alikevel vært lykelig å trodd att jeg hadde gjort så godt som jeg kunne Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Modern Warfare 2 er utviklet av Infinity Ward. Hvor mange andre Call of Duty-spill har de laget (spesialutgaver teller ikke)? Skal vi telle med MW2? Veldig forvirrende spørsmål. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Selvsagt telles ikke MW2, det står da hvor mange andre. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 regner med jeg svarte feil da jeg telte med MW2.. faen, jaja.. straffa for å ikke lese spørsmålet ordentlig Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er ikke det en genser da? hettejakkegenser:) Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg vinner i dag. Forøvrig en liten typo Modern Warfare 2 er utviklet av Infinity Wards. Infinity Ward er uten en s på slutten. Edit: og d'oh, jeg leste feil på det andre spørsmålet. Jeg leste ikke "hvor mange andre Call of Duty spill", så da er nok mine sjanser borte. Lykke til til resten av dere! Er det hvor mange andre det er?? Utenom MW2?!?! :o Da er vi to gitt Lykke til dere andre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå