Gå til innhold

Finnast det ein god prisguide der ute?

Anbefalte innlegg

Som tittelen seier, finnast det ein god prisguide der ute? Tenker då spesielt for spel. Dei eg har funne og prøvd sjølv (prisguide.no, kelkoo.no, spillpriser.no) indekserer gjerne ikkje det billigaste alternativet, eller så har dei ikkje med frakt i beregninga, slik at eg blir anbefalt å kjøpe noko som på langt nær blir billigast.

Det er vel kanskje naivt å håpe at noko slikt finnast der ute, men det skader forhåpentligvis ikkje å spørre. :)

I mellomtida sjekker eg ein haug nettbutikkar manuelt før kjøp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De du nevner er iallefall langt bedre enn å sjekke alle sidene manuelt.

Nja. Greia er at eg driver og sjekker kor Borderlands til 360 er billigast for tida. Tenker å kjøpe det som førjulsgåve og ferdig-med-eksamen-belønning til meg sjølv, så eg tar meg god tid. Litt etterforsking viser at det går an å finne spelet nesten 100 kroner billigare enn nokon av prisguidane sine anbefalingar. Då har ikkje prisguidane mykje truverdigheit, vel?

Lenke til kommentar

Da er det bare å komme med tips, så skal vi nok få de prisene inn i kalenderen også. Borderlands var mandagstilbud hos en engelsk nettsjappe i går (se annen tråd på forumet, husker ikke navnet i farta), så ikke umulig at det er mulig å gjøre et godt kjøp der før jul.

Lenke til kommentar

Da er det bare å komme med tips, så skal vi nok få de prisene inn i kalenderen også. Borderlands var mandagstilbud hos en engelsk nettsjappe i går (se annen tråd på forumet, husker ikke navnet i farta), så ikke umulig at det er mulig å gjøre et godt kjøp der før jul.

Ser at søket ditt tar med elkjøp og lefdal, så du er godt på vei. :)

Ellers så ser eg for meg masse komplikasjonar med å lage et søk som også indekserer utanlandske nettbutikkar og samtidig reflekterer faktisk pris, då spesielt med tanke på toll og valutakursar.

Borderlands er bestilt, fekk eit godt tips for nokre dager sida, og bestilte det til rundt £20. Ventar spent på om det kjem igjennom tollen utan gebyr. :)

Lenke til kommentar

Er ikke jeg som skal ta æren for det søket, det er det nok Amund som står bak :-) Vi har begynt å få inn noen utenlandske nettbutikker nå - og skal håndtere dette med valuta. Det er definitivt dit vi vil, og det er bare å komme med forslag underveis om det er noe man savner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...