Vegar Jansen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Med et eget lite verktøy fra Microsoft går det som en lek. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg extracta bare iso filen in på flashdisken med winrar. Boot funka fint og jeg installerte uten problem. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Dette burde vel bli presentert som en skandale at Windows ikke hadde dette før nå? Ikke en teknologisk nyhet akkurat... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det slår meg som merkelig at forfatteren av artikkelen ikke opplyser om at dette er et verktøy som opprinnelig kom fra Microsoft, men er nå fjernet fra Microsofts nettside grunnet lisens krøll. Koden i programmet stammer fra noen andre en Microsoft og dette er ikke kreditert noen plass fra Microsofts side. Søker man etter Windows 7 USB/DVD Download Tool hos Microsft kommer det opp en side der følgende star: "Sorry, the page you are looking for cannot be found.? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor ikke bare installere Ubuntu istedet for... sukk.. /Geir Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fordi noen bruker Windows... ? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jaja fint det! Men bør jo kanskje nevne at med WinXP funker det relativt dårlig å boote fra minnepenn da WinXP ikke "fanger" opp dette! Amatører! de fleste har jo for f*** Windows XP enda! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 "Jaja fint det! Men bør jo kanskje nevne at med WinXP funker det relativt dårlig å boote fra minnepenn da WinXP ikke "fanger" opp dette! Amatører! de fleste har jo for f*** Windows XP enda!" Lurer på hvilken planet du bor på. De "fleste" har ikke XP enda, ikke i privatmarkedet iaf.. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jaja.. dette var sisste gang jeg bruker CD ivertfall. for dette var jo en drømm å utføre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg