VEH_InnleggNO Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 En smakebit på Sonys storsatsing er straks klar. Les hele saken Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skjefen får gran turismo har sagt i et interjuv at: Det skal ikke vere noe forskjel på den europeiske å japanske utgivelses datoen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg føler jeg har ventet så lenge at dette var tilpass! Neida, men jeg ser frem til å endelig kunne prøve deler av det (forhåpentligvis) ferdige spillet:) Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Teknisk sett blir det to biler, da vi får både en fabrikkversjon og en tunet versjon av Z'en. Gleder meg uansett, selvom jeg tviler på at det blir PS3 på meg igjen før til våren. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan ikke gjøre annet en å glede meg! Spent på å se om grafikken blir så bra som folket skal ha det til. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Mamma og pappa skal vekk 17. desember. GT5-demo kommer 17. desember. Awesome. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 LOL,nice 1 HCG. Gleder meg noe sykt selv,jeg må være ærlig at jeg ikke har prøvd GT5p,men gleder meg noe sykt til demoen,jeg hadde bare håpet at det kunne være noe i samma duren som GT2 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Gleder meg sterkt til denne. Håper bare at det blir noe av det samme som GT4 når det gjelder carrare. Skal uten tvil spille demoen ^^ Lenke til kommentar
eriku Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Var jaggu med på tide at det kom en demo. Har ventet lenge på denne. Endelig!! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Gleder meg til å teste denne demoen, er nok garantert oppgradert grafikk en det du finner i GT5P som er imponerende saker i GT5P Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Dette blir bra! Også passer det fint med planlagt innkjøpsdato av spillsete Blir fryktelig spennende å se hvordan fysikken, lyden og alle andre ting man ikke får med seg på bilder,filmer er! Endret 5. desember 2009 av Kule-Ku Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg gleder meg sykt til dette spillet! Er ingen bil fan, men GT har jeg alltid elsket. Kjøpte Logitech G25 + Playseat for dette spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå