VEH_InnleggNO Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skytespillserien gjenoppstår om to uker. Les hele saken Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dette virket som et spennende spill! Har aldri spilt det originale, men det skal ikke stoppe meg fra å prøve dette Får vente til neste år jeg da <_< Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Episodebasert, later det til. Men kan bli interessant likevel. Shadowgrounds var til sammenligning moro. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Dæven jeg fikk frysninger, for noen gode minner, nesten som jeg har lyst å kjøe xbox kun for dette spillet! Endret 5. desember 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Ooooh... er det mulig med co-op? Det var det som var det beste med den utgaven jeg og bruttern spilte (Tower Assault?). *edit* Registrerer at aliensa ser ut som no slags biller nå, og ikke "ortnli" Aliens som gamlespilla. Er det noen som har blitt tøffere på trademarkinga si eller? Endret 5. desember 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Dette skal -selvsagt- kjøpes. Lenke til kommentar
Hindmost Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 O Happy days! Mange gode minner fra Alien Breed! Tøft med remiks av original musikken Dette skal kjøpes og spilles coop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå