Vegar Jansen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Julegavetips: nytt minnekort til pappas kamera. Denne lille guiden hjelper deg å finne riktig type. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 CF-kort kommer i Type III også Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som vet hva slags kvalitet det er på kort fra Transcend? Takk Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Alle nye kompaktkameraer bruker SD. På DSLR så har vel alle de nye støtte for både MS og SD... Det er mye som tyder på at Sony vil gå komplett over til SD de også. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Min erfaring med Transcend dårlig. Hadde det for et par år siden. Brukte den et par ganger men så forsvant alle filene på den når jeg skulle overføre til PC =( aner ikke hvorfor. Men nå har jeg SanDisk 32 GB (denne http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=603568), er kjempefornøyd. Ikke et eneste problem hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg