Gå til innhold

Test: Nokia E72 - Nokia back in business

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonen i seg selv er en drøm ! har ventet på denne siden jeg by mistake solgte min e71. Vil bare pirke litt på testen. Personlig mener jeg at dette blir for dårlig av mobilen.no. Dette virker mer som en oppsummering enn en test. Hvor er hastighetsforskjellene på alt fra nettbruk, multitasking og overføring av filer ? Hvor er informasjon om FP2? Kan tastene både trekke opp og ned (referer til +/-)

"Nokia E72

Positive ting

Suveren batterikapasitet, gode taster tross størrelsen, WLAN, superrask i 3G-nett, brukbart kamera, velutviklet brukergrensesnitt, FM-radio, VoIP, DLNA og GPS.

Negative ting

Liten skjerm, ikke kameratast, svak høyttaler, ikke TV-utgang. Små taster. Høy SAR-verdi. "

Når det kommer til bruk av kamera så har journalisten her virkelig kommet FEIL ut. Dette er et utrolig godt 5 mp kamera. Linsen er ingen CZ men den leverer allikevel utrolig gode bilder. Noe som bør være et pluss! VGA videoen har ihvertfall ikke jeg hatt noen problemer med, syns det går knirkefritt.

Kunne skrevet enda en lang liste med minus for denne testen, da jeg syns det er utrolig synd at en oppsummering skal kalles for en test. Dette er utslagsgivende for en god del mennesker når det kommer til kjøp av telefon så mobilen.no SKJER DERE.

Sett fra en mobiltesters øyne er dette utrolig dårlig journalistikk.

Er ikke meningen å si noe negativt om journalisten. For vedkommende er sikkert en utrolig dyktig journalist. Men her må redaktøren også ta ansvar. Slike oppsummeringer bør ikke publiseres som en TEST!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
  • Opprett ny...