mobilen.no Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Endelig kom Nokia E72, oppfølgeren til suksessmodellen E71. Vi har testet den. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Den ser jo veldig lik BlackBerry Bold 9800 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Alt for mange snarveisknapper og stress, samt dårlig oppsett. Skal man ha telefon med QWERTY så kjøper man seg en BlackBerry, ikke noe Nokia-wannabe-tøys. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ELSKER DEN! Jeg skal ha den, uansett hva Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ikke for å snurpe, men her var det virkelig mye skrivefeil. Ellers en god artikkel, er strålende fornøyd med min E72. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det finnes ikke noe som hetter Samsungs E7373, du mente vel B7330 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 BlackBerry kan ikke sammenlignes med E72. Nokia'n knuser Bæret i det aller meste! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Legg inn Garmin mobile XT og navigasjons opplevelsen blir noe helt annet. Da er den utmerket til navigasjon. Kartutvalget er også stort, sjøkart, fjellkart og veinavigasjonskart + fotoboksvarsling;) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Telefonen i seg selv er en drøm ! har ventet på denne siden jeg by mistake solgte min e71. Vil bare pirke litt på testen. Personlig mener jeg at dette blir for dårlig av mobilen.no. Dette virker mer som en oppsummering enn en test. Hvor er hastighetsforskjellene på alt fra nettbruk, multitasking og overføring av filer ? Hvor er informasjon om FP2? Kan tastene både trekke opp og ned (referer til +/-) "Nokia E72 Positive ting Suveren batterikapasitet, gode taster tross størrelsen, WLAN, superrask i 3G-nett, brukbart kamera, velutviklet brukergrensesnitt, FM-radio, VoIP, DLNA og GPS. Negative ting Liten skjerm, ikke kameratast, svak høyttaler, ikke TV-utgang. Små taster. Høy SAR-verdi. " Når det kommer til bruk av kamera så har journalisten her virkelig kommet FEIL ut. Dette er et utrolig godt 5 mp kamera. Linsen er ingen CZ men den leverer allikevel utrolig gode bilder. Noe som bør være et pluss! VGA videoen har ihvertfall ikke jeg hatt noen problemer med, syns det går knirkefritt. Kunne skrevet enda en lang liste med minus for denne testen, da jeg syns det er utrolig synd at en oppsummering skal kalles for en test. Dette er utslagsgivende for en god del mennesker når det kommer til kjøp av telefon så mobilen.no SKJER DERE. Sett fra en mobiltesters øyne er dette utrolig dårlig journalistikk. Er ikke meningen å si noe negativt om journalisten. For vedkommende er sikkert en utrolig dyktig journalist. Men her må redaktøren også ta ansvar. Slike oppsummeringer bør ikke publiseres som en TEST! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ser nydelig ut, må ha en. Har prøvd E71 og oppfølgeren føles jo enda bedre ut i hånda! =D Genialt Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 jeg har et spørsmål ang. nokia e72. Blir meldingene samlet som en samtale, hvor det du skriver og det den du skiver med blir lagt til i et vindu? som en slags msn samtale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg