Solariz Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Lurer bare på om det finnes noe program som gjør det mulig å ringe fra dataen via internett til en vanlig telefon. Har søkt litt etter noe slikt på nettet, men kun funnet et ip-telefon program som ikke tillater dette. Lenke til kommentar
sasund Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg bruker Callserve, er kurant levrandør med ok pris og lydkvalitet... Linken er: http://www.callserve.com Lykke til... MVH Sasund Lenke til kommentar
Solariz Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Takk for tipset. Ifølge den siden må man ha 56k modem som et minimumskrav. Er det ikke mulig å foreta telefonsamtaler som baserer seg på internett. Forstod det slik at det programmet du henviste meg til vil gå på husets telefonlinje. Lenke til kommentar
sasund Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Bruker dette over min NGT bredbåndslinje så det går fint å bruke det uansett hvilken linje type du har, det med hastigheten går på hvor bra kvalitet du vil få når du ringer opp noen. Dette er vel mest interessangt vist en ikke har vanlig hustelefon... MVH Sasund Lenke til kommentar
Solariz Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Høres bra ut. Jeg tenkte å benytte det på hybelen min hvor jeg har internett, men ikke vanlig telefon. Blir jo endel billigere enn å ringe i mobil om det er snakk om lange samtaler. Lenke til kommentar
Star Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 kom over en side her om dagen om en microsoft telefon som kobles rett i hub for siden og kunne bruke den som vanli ip telefon, har aldri sett det før, så jeg har ikke anelse om det stemmer, bruker selv callserve selv.. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Telenor har også en slik tjeneste. husker ikke helt hva den het, men den virka ialflall ganske grei. helt gratis å ringe til fasttelefoner, men prisene til å ringe til mobil var ikke fullt så billige som fra vanlig telefon. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 "]Telenor har også en slik tjeneste. husker ikke helt hva den het, men den virka ialflall ganske grei. helt gratis å ringe til fasttelefoner, men prisene til å ringe til mobil var ikke fullt så billige som fra vanlig telefon. men alle abonnementer kan ikke bruke den:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå