Joachim_F Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Take-Two har utsatt Max Payne 3, men deres andre storspill kommer som planlagt. Les hele saken Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det virker som de har beveget seg bort fra det jeg så på som konseptet i Max Payne. Nå er han en muskuløs blankskalle i Brazil. Men det er mulig det er god og logisk plot-forklaring i det hele, selv om jeg er skeptisk. Jeg synes ikke denne vrien er troverdig for Max sin person. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) I Max Payne 3 har Max forlatt NYPD, og situasjonen er kritisk for den gamle ringreven. Han har blitt dolket i ryggen og sitter nå fast i en by full av vold og blodighet, og nå må han legge ut på en siste desperat søken etter sannhet og en utvei- i tillegg har han utviklet ølvom og mistet håret som han har kompensert med ved å gro skjegg... Følte det manglet litt her. Endret 4. desember 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 De innså vel at spillet hadde floppet om det hadde blitt utgitt nå. Er ikke særlig imponert over det jeg har hørt/sett av spillet så langt, så at de legger ned mer arbeid i det er vel bare positivt. Lenke til kommentar
epictjall Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jaja, nokk en spillserie ødelagt(Far cry 2 reprise, men enda verre). Som jeg nevnte i forrige artikkel på gamer.no så ligner max payne så absolutt ikke på max payne, da skulle folk absolutt krangle med meg og si at han ligna, nå ser det ut som folk burde holde kjeften sin og høre på det som har spillt spillet og sett trynet til max payne flere ganger en du har sett tv. Det der er ikke Max Payne, det er en skalla idiot som slenger seg på lasset og skyter "terrorister". Nei til komersielt oppgupl for og tjene peger, ligg unna dette spillet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det der er ikke Max Payne, det er en skalla idiot som slenger seg på lasset og skyter "terrorister". Nei til komersielt oppgupl for og tjene peger, ligg unna dette spillet. Second that G. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Da har jeg iallefall tid til å spille igjennom de to foregående Max Payne spillene. Skepsisen rundt nye miljøet og "ny" hovedperson er fortsatt tilstede. Flott å se at Red Dead Redemption, som jeg gleder meg vanvittig til, og Bioshock 2 holder datoen. Jeg er litt usikker på om L.A Noire er spillet som mulig har blitt utsatt. Om dette spillet er utsatt og kommer det vel i 2010, men det er da litt sært at Take-Two gir ut to mafia-spill i samme år? Tror heller at det ukjente spillet er Agent. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jaja, nokk en spillserie ødelagt(Far cry 2 reprise, men enda verre) Ubisoft reparerte Far Cry - langt i fra det Take-Two gjør med Max Payne. Jeg håper de dropper konseptet de har nå og utvikler hele greien på nytt igjen. Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke mindre enn genialt å gjøre Max Payne om til en skalla feit ekling i favellaen i Brazil. Han var jo i gang med å falle i Fall of Max Payne og nå har han forfalt helt! =D Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Helt ærlig gjør det meg ingenting at Max Payne 3 er utsatt. Har ikke særlig stor tro på det spillet uansett. Mye viktigere at Bioshock 2 og Red Dead Redemption holder sine datoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå