TST Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Denne gangen gidder jeg ikke delta, ettersom att jeg ikke har en 360, eller venner med Xbox som ikke har de fra før eller har lyst på de. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 "tukle med wikipedia" ? O.o nå ble jeg spent, fortell fortell! Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Levanger av alle plasser. Superb.. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Huff, Levanger folkene er noen kjeltringer, bra jeg er fra Skogn. Endret 4. desember 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
h_var Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Antall forumbrukere med Levanger i profilen: 1 Da kan dere jo like godt bare skrive hvem det er i stedet for å gjøre et dårlig forsøk på å anonymisere han. Lenke til kommentar
brukes Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ser en som står at er fra Levanger i denne tråden, 2 med meg(var ikke meg) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Det behøver ikke være en bruker på forumet engang, informasjonen om hvor personen er fra er nok hentet fra wikipedia der endringen ble gjort! "tukle med wikipedia" ? O.o nå ble jeg spent, fortell fortell! Logitech G19 hadde plutselig lavere oppløsning på skjermen ifølge wikipedia. Endringen skjedde for en dag siden! Endret 4. desember 2009 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
h_var Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Syns dette var et ganske morsomt eksempel på at man ikke kan stole 100% på wikipedia. Kjipt for de som bet på, men man kan jo trøste seg med at man etter all sannsynlighet ikke vinner noe uansett. Endret 4. desember 2009 av lYn Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Antall forumbrukere med Levanger i profilen: 1 Da kan dere jo like godt bare skrive hvem det er i stedet for å gjøre et dårlig forsøk på å anonymisere han. Det er mange på forumet som ikke skriver hvor de er fra i profilen. Det behøver ikke være en bruker på forumet engang, informasjonen om hvor personen er fra er nok hentet fra wikipedia der endringen ble gjort! Det stemmer at vi har hentet informasjonen fra Wikipedia, søkt litt på nettet, matchet opp mot adminverktøyet på forumet og funnet frem til en enkelt bruker :-) Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 "Tukling" med Wikipedia har skjedd fleire gongar tidlegare med blant anna Hardware.no sin julekalender. Barnsleg og irriterande, men det viser vel egentlig berre at ein bør dobbeltsjekke den informasjonen som ligger på Wikipedia. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Utrolig barnslig! Jeg fant heldigvis mitt svar fra en anmeldelse etter å ha googla g19 så med mindre folk lager en fake side og en fake anmeldelse så ligger jeg hakket bedre ann Håper det blir litt represalier for personer som driver med usportslighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Utrolig barnslig! Jeg fant heldigvis mitt svar fra en anmeldelse etter å ha googla g19 så med mindre folk lager en fake side og en fake anmeldelse så ligger jeg hakket bedre ann Håper det blir litt represalier for personer som driver med usportslighet. Skulle vel nesten fått en premie om man klarte å lage en falsk nettside som man fikk pressa til toppen av google for å lure folk i kalenderkonkurransen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dem som kødder med Wikipedia burde miste muligheten til å redigere der, med midlertidig eller permanent IP-ban. De burde også miste muligheten til å delta i konkurranser her på Gamer.no. Forøvrig har jeg begge spillene fra før av, men deltar alikevel. Hvis jeg vinner er det noen som kan vente seg noen heftige julegaver fra meg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Deltar her også siden jeg mangler Halo Wars. Halo 3 ODST kan jo alltid gis bort til en eller annen rakker Ang. Logitech/Wikipedia-kontroversen, så hentet jeg informasjonen min fra produkt-hjemmesiden til Logitech så jeg føler meg ganske trygg på at det er riktig svar, men det er utrolig idiotisk at noen folk kan synke så lavt som å redigere informasjonen man finner på Wikipedia. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er ganske lavmål og tulle med wikipedia ja. Når det gjelder dagens konkurranse, så håper jeg så inderlig at jeg vinner odst og halo wars. Nettopp fått meg xboxen, men har for øyeblikket ikke råd til spill. Gode premier dere gir ut. Kjempe bra Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fine premier. Er dritfornøyd med begge spillene selv. Syns det er supert at julekalendertradisjonen fortsetter! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Litt for lette spørsmål Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Latterlig at de ble redigert på wikipedia :rolleyes:. Heldigvis bruker jeg sikre kilder, da i form av Logitech. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå