fullifaencom Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Tenker til ca 2000 kr. Gigabyte GA-8KNXP er et av de jeg tenker på. Tenker også på MSI sitt NEO kort.. Hva synes dere er best? Skal brukes til gaming. Ser også at ATI kommer med et nytt HK i september, kanskje jeg bør vente? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kommer litt ann på hvor "gira" du er på nytt kort, men jeg hører at ABIT kommer med en revolusjon i sitt nye MAX3 hovedkort snart... des,OUT! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Kommer litt ann på hvor "gira" du er på nytt kort, men jeg hører at ABIT kommer med en revolusjon i sitt nye MAX3 hovedkort snart... des,OUT! Desember? Hmm var litt lenge å vente. Du vet hvordan det er, pengene er klare til å brukes :-) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Tenker til ca 2000 kr. Gigabyte GA-8KNXP er et av de jeg tenker på. Tenker også på MSI sitt NEO kort.. Hva synes dere er best? Skal brukes til gaming. Ser også at ATI kommer med et nytt HK i september, kanskje jeg bør vente? Har kun prøvd MSI sitt av de to og det er på linje med Abit IC7-G. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Tenker til ca 2000 kr. Gigabyte GA-8KNXP er et av de jeg tenker på. Tenker også på MSI sitt NEO kort.. Hva synes dere er best? Skal brukes til gaming. Ser også at ATI kommer med et nytt HK i september, kanskje jeg bør vente? Har kun prøvd MSI sitt av de to og det er på linje med Abit IC7-G. Har 4 av msi neo på jobb, er ikke 100% sikker, men kanskje det ikke blir bedre? Noen her som har testet GB sitt da? Lenke til kommentar
simes Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Epox 4pca3+! Synd det er for billig for deg siden du skulle ha til ca 2000, og har alle de samme tingene som de andre. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Epox 4pca3+!Synd det er for billig for deg siden du skulle ha til ca 2000, og har alle de samme tingene som de andre. epox? Hjem forhandler det da? Jeg trenger ikke bruke 2000, men jeg vil ha det som er best opp til ca 2000 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 epox? Hjem forhandler det da? ...er sånt du bruker Prisguiden og 'Fritekstsøk' til https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=3502 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå