HerrGhost Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 PSN har ikke blitt utsatt, den ligger på storen nå. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Nå er klokken 19.30 !!! Nå er eg forbanna! For det første tok eg meg fri tidligt fra jobben, sånn at eg kunne spille mest muligt! Så skjer dette! Fy faen nå er eg skuffet forbanna og sint! Vett ikke om eg skal le hysterisk som en psykopat eller grine som en 14 år gammel jente! Kan noen gjøre en resarch å finne ut hva det går i? Eg har googla litt og der står det 3 desember! HJELP For det første bør du ta det litt med ro. Den kommer når den kommer. Bare fordi vi sier at en tidligere update har vært ca 19:30, så betyr det ikke at det aldri har kommet en senere update. Tipper det tar litt lengre tid med updaten ikveld pga vidzone skal være klart til updaten kommer. Hvis det er mye innhold som må klargjøres så tar det tid å få lagt det opp på serverene. For det andre så bør du kanskje tenke litt på livsprioriteringene dine, når du går tidlig hjem fra jobb for å spille en demo. Hva jobber du med da? Eg jobber i Statoil, men nå dei sier en dato så rekner eg jo med at dt blir den datoen. Kan du virkeligt ikke forstå at eg ikke klarer å vente nå eg har psykisk forberet meg på å få spille det i dag? Eg er en gamer å da vill eg ha det med en gang!! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil ikke engang vite hvordan du reagerer når et spill blir utsatt . Den er ute på storen nå som GhostViper sier Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil ikke engang vite hvordan du reagerer når et spill blir utsatt . Den er ute på storen nå som GhostViper sier Ja nå fant eg ut at Xboxen min er bannet! Kjempe fine dag dette var!!!! Så kommer ikke demoen til PSN før i morgen altså??? Eg klikkkkkker Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Leste du hva jeg skrev? DEN ER UTE PÅ PSN. Du kan spille den nå. Nedlast den så kan du spille den idag. Altså du kan spille det idag. Det er ikke utsatt til i morgen, det var aldri. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Obvious troll is obvious. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Morsom lesing i hvert fall. Troll eller ei. Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil ikke engang vite hvordan du reagerer når et spill blir utsatt . Den er ute på storen nå som GhostViper sier Ja nå fant eg ut at Xboxen min er bannet! Kjempe fine dag dette var!!!! Så kommer ikke demoen til PSN før i morgen altså??? Eg klikkkkkker fin dag ja Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Leste du hva jeg skrev? DEN ER UTE PÅ PSN. Du kan spille den nå. Nedlast den så kan du spille den idag. Altså du kan spille det idag. Det er ikke utsatt til i morgen, det var aldri. Åååå Tusen takk Elsker deg akkurat nå!! LASTER NED 8 prosent ferdig! Gleder meg! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Obvious troll is obvious. Det værste av alt, så er hin ikke det. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 For det første håper jeg at jeg ikke møter deg på statoil, for da kommer du sikkert til å klikke i vinkel hvis jeg vil betale med kontanter, da du mest sansynlig har mentalt forbredt deg på at jeg skulle betale med kort. Forstår at du er en utålmodig sjel, og dette er et kjent problem. Mange tolker det slik at når de sier at det kommer ut en dag, så tenker de ofte. Da må det jo komme kl 00:01, for det er jo da datoen begynner, og har de sagt det så må vi få tolke det slik. Desverre fungerer ikke den virkelige verden på samme måte som den perfekt punktelige verden. La oss være glade for at de har en fast dag til ca faste tider de oppdaterer storen på. Håper demoen falt i smak Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 så vidt jeg husker kom demoen ut på torsdag. Har spilt i gjennom demon sikkert 10ganger nå,bayonetta har en digg story line med syko comboes. Er så syk rå den taunten."you wanna touch me". Og ideen med og bruke våpen som monstra dropper er bra idee. Synes spiller bringer litt mere intensitet, man må ha raske reflekser og bra timing for og komme inn witch time. Ble helt forelska i spillet når jeg fikk lasta ned demon klokka 24 den dagen.måtte jo seff prøve det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå