Gå til innhold

Bayonetta demo PSN og XBL 3 desember! Men hvor blir den av?

Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kommer trolig seinere i dag, du må tenke litt på tids forskjeller mellom de forskjellige steder. vet ikke om spillet blir gitt ut fra japan eller fra amerika, men du tar nok pointet så bare vent så kommer det nok i løpet av dagen ;)

Demoen skulle bli tilgjengelig i dag den 3 dec får europa! Japan har hatt demoen i en måned nå!!

Har googlet og googlet og alle sier 3 dec. Men ingen som klare forklare hvorfor demoen ikke er ute enda!!! ja det er tidforskjeller men klokken er 18.00 her! Da er klokken 11.00 i usa! TYPISK tipper demoen blir lagt ut 12.00 midnatt norsk tid!!! Det er så teit! Eller vent litt den skulle utgis i Europa den 3 dec. Og da bør dei jo følge europeiske tider!!!!!

Lenke til kommentar

Nå er klokken 19.30 !!! Nå er eg forbanna! For det første tok eg meg fri tidligt fra jobben, sånn at eg kunne spille mest muligt! Så skjer dette! Fy faen nå er eg skuffet forbanna og sint!

Vett ikke om eg skal le hysterisk som en psykopat eller grine som en 14 år gammel jente!

Kan noen gjøre en resarch å finne ut hva det går i? Eg har googla litt og der står det 3 desember! HJELP

Lenke til kommentar

Nå er klokken 19.30 !!! Nå er eg forbanna! For det første tok eg meg fri tidligt fra jobben, sånn at eg kunne spille mest muligt! Så skjer dette! Fy faen nå er eg skuffet forbanna og sint!

Vett ikke om eg skal le hysterisk som en psykopat eller grine som en 14 år gammel jente!

Kan noen gjøre en resarch å finne ut hva det går i? Eg har googla litt og der står det 3 desember! HJELP

For det første bør du ta det litt med ro. Den kommer når den kommer. Bare fordi vi sier at en tidligere update har vært ca 19:30, så betyr det ikke at det aldri har kommet en senere update. Tipper det tar litt lengre tid med updaten ikveld pga vidzone skal være klart til updaten kommer. Hvis det er mye innhold som må klargjøres så tar det tid å få lagt det opp på serverene.

For det andre så bør du kanskje tenke litt på livsprioriteringene dine, når du går tidlig hjem fra jobb for å spille en demo. Hva jobber du med da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...