Pilseboben Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Monterte i helga en blue orb på mitt GF2MX400 kort, hadde på en kladd med artic silver LIM i midten av GPU, og brukte artic silver 2 på resten av GPU´n. (dette for at jeg kanskje kan klare å løsne den senere) den sitter bra i alle fall :smile: (den er planslipt) Nå kan jeg øke mhz på gpu fra 222(max før) til 240 (ikke prøvd lenger enda) må si at dette er glimmrende :smile: manglewr fortsatt kjøleribber på ram´en, men det kommer. morro og se at det hjelper :smile: takk for råd og tips i denne saken! _________________ -Bomboo AMD T-Bird 1300 mhz (200mhz fsb) ABIT KT7-Raid 384 mb pc133 Sdram Gainward Cardexpert geforceII MX400 64mb Win XP Pro Creative 8438e cd-rw Pioneer 106-s DvD WD 40 gb HD Fujitsu 6.4 mb HD [ Denne Melding var redigert av: Bomboo på 2002-02-04 11:08 ] Lenke til kommentar
daho Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Du må planslipe blueorben fordi den har nesten ikke kontakt med GPU'en , jeg har skjekka. Og vis du skal bruke tt sine ramkjølere må du planslipe disse også, du får overklokket mer. Du sa at du brukte Arctic Silver og Arctic Silver 2, hvorfor brukte du Arctic Silver Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg planslipte den.... glemte å skrive det. den var skeiv som bare f***!! glemte også å skrive at det var artic silver LIM jeg brukte i midten (pga det ikke er festehull i GF2MX kortet mitt) og vanlig AS2 rundt. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå