Vegar Jansen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Trenger du en stor og kraftig bærbar for å spille julen inn? Her er en kjapp oversikt. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Alienware får du nå på Elkjøp Megastore lørenskog :-) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Herre. Dere i Teknofil viser deres inkompetanse igjen...Sukk. Dere burde ivhertfall ha nevnt Dell Studio XPS 16. Har langt bedre skjermkort en mange av PCene i denne artikkelen og drar mange spill på max. En glimrende Gamer bærbar til en grei pris. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva med Dell XPS m1730 ... både ekstrem spillmaskin og noe for lysfetisjistene...! Regnet som "beistet" blant gamere. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 lol på de to siste kommentarene... Disse er jo mye bedere enn de Dell dritmaskinene. Sjekk ut Sager:) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Vel Alianware er jo overpriset til de grader da. Skulle jeg hatt meg ny laptop nå så måtte det blitt Multicom sine. Har 2 venner som har kjøpt 17 tommeren til en rundt 22 000kr. Den drar ALT Av spill på det høyeste. Ja foruten om crysis da som ingen spill kan kjøre reint. Men fks GTA4 går som hans i grete. Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Hva med Dell XPS m1730 ... både ekstrem spillmaskin og noe for lysfetisjistene...! Regnet som "beistet" blant gamere. Jeg var i tvil om jeg skulle både ta med Dell og Alienware, men havnet på kun det siste ettersom de tross alt selges på samme nettsted. Kan hende jeg burde tatt med en ren Dell-modell (jadda) i tillegg... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja også enig i å ta med ren Dell XPS neste gang. Packard Bell er med Acer, dere tok med begge merkene. Alienware er med Dell, men har likevel helt forskjellige PC-er også når det gjelder design og pris. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har akkurat kjøpt meg Asus x62j. For under 10.000 så får man: i7 720qm, geforce gt240m, 4GB ram og 2x500gb HDD. Bedre/like bra som de fleste som ble nevnt her, men 5.000kr billigere. Hvorfor ble ikke den nevnt? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495460 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg