Gå til innhold

Dog Tags i MGS2:Sons of liberty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, jeg har spilt mgs2 opp og ned og har vell runna det totalt 10 ganger eller noe sånt.

har også fått evig ammo og usynlighet.

det du må gjøre er å samle alle dog tagsa på båten og så må du også samle alle på oljeplatformen. når du etterhvert fullfører spillet så skal du få noe bonus, kommer også ann på hvilken vanskelighetsgrad du har på.

et tips er å lagre spillet og når du har runna det så lagrer du oppå savegame fila de. senere kan du bare "fortsette" å spille på den savegamen ved å loade den, da starter du på nytt.

slik kan du fullføre alle vanskelighetsgradene.

var litt dårlig forklart men håper du forstår.

det jeg mener er at du må finne alle dog tagsa på alle vanskelighetsgradene på både båten og oljeplattformen på en savegame.

skjønner?

Lenke til kommentar
hmm, jeg har spilt mgs2 opp og ned og har vell runna det totalt 10 ganger eller noe sånt.

har også fått evig ammo og usynlighet.

det du må gjøre er å samle alle dog tagsa på båten og så må du også samle alle på oljeplatformen. når du etterhvert fullfører spillet så skal du få noe bonus, kommer også ann på hvilken vanskelighetsgrad du har på.

et tips er å lagre spillet og når du har runna det så lagrer du oppå savegame fila de. senere kan du bare "fortsette" å spille på den savegamen ved å loade den, da starter du på nytt.

slik kan du fullføre alle vanskelighetsgradene.

var litt dårlig forklart men håper du forstår.

det jeg mener er at du må finne alle dog tagsa på alle vanskelighetsgradene på både båten og oljeplattformen på en savegame.

skjønner?

Ja, jeg skjønt hva du mener.Ble vel litt mgs2 spilling på meg i natt da,har godt gjennom spille 2 ganga no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...