TST Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 EA letter på sløret om neste spill i Medal of Honor-serien. Les hele saken Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Beardman is coming.. Kjekt at Medal of Honor tenker nytt. Jeg er lei av å spille WW2 av MoH nå. Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Ser ut som EA også har innsett at WWII er oppbrukt og vil ha en bit av Modern Warfare kaka. På høy tid egnetlig. Kult cover ihvertfall, blir spennende å følge med på hva det blir til. Håper enspillerdelen holder mål med historie og gameplay. Men det jeg egentlig vil ha er et fett nestegenerasjon-skytespill satt i Vietnamkrigen! PS: Tror ikke Medal of Honor er bare en arbeidstittel, i følge Twitter-siden til spillet skal det hete bare Medal of Honor og er en "reboot" av serien. Endret 3. desember 2009 av thebutcher Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Klarer de å få til et skikkelig spill - som også kommer med en skikkelig PC-versjon, uten vetteslaust PR-tåkeprat og blanke løgner fra utviklerne - blir det MoH heller enn CoD på meg fra nå av. De gamle er eldst, osv. Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Dette lover bra: "Svenske DICE, kjent for blant annet Battlefield-serien og Mirror’s Edge, har fått ansvaret for flerspillerdelen." Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Som jeg har sagt tidligere, Activision fortjener ikke annet enn beinhard konkurranse, så det er bra EA kommer på banen og tilbyr nettopp det. Gleder meg til å se mer! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Her har de iallefall en stor sjanse til å forsøke å spille på moral/virkemidler i krig, den bør de utnytte. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Flott at EA endelig begynner å lette på sløret EA har virkelig levert mye godt de siste årene, så eg kan faktsik tro dette bli bra. Endret 3. desember 2009 av Mala Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja EA skuta er virkelig på rett kjøl for tiden. Jeg bare inderlig håper DICE ikke lager en BF kopi av MP delen. DICE viste med ME at de kan være kreative og at EA lar de være det, så da håper jeg på noe duggfrisk fra den kanten. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 med tanke på at det forrige MoH kom ut i 2007 og det sannsynligvis er en stund til dette blir sluppet har de heldigvis tatt seg god tid og ikke bare kjappa seg med å få ut det neste. og at DICE skal ta seg av multiplayeren lover også godt. ser faktisk fram til dette spillet utifra det vi har av info for nå og jeg har aldri vært en fan av MoH serien Lenke til kommentar
frowen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 They had me at the game cover... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg grøsser når EA sier realisme. Hver gang. Lenke til kommentar
Engelen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Skal følge dette spillet med større forhåpninger enn jeg hadde til MW2, nå har ikke jeg kjøpt MW2 men utifra det jeg har lest om det håper jeg inderlig at det nye MOHA blir litt langsommere i spillestilen, litt god gammeldags R6 flavor hadde gjort seg utmerket. Og ellers en solid MP del uten for mye dilldall som killstreak perks etc.. M.a.o, litt mer realisme enn run and gun. Endret 3. desember 2009 av Archangel Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg stilte meg veldig kritisk da de uttalte at MoH var helt fantastisk, men nå som jeg ser visjonen og konseptet til dette spillet, stiller jeg meg mer positivt enn noen gang før. Dette tror jeg kan bli kjempebra og en ordentlig konkurrent til Call of duty serien. Faktisk tror jeg at innen tre-fire år kan serien gjenopplive seg og kanskje nå den suksessen cod serien de siste årene har blitt. Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kjenner jeg er litt skeptisk til dette, men det er nok fordi jeg ikke kan huske å ha spilt et BRA MoH-spill. Husker med gru "Rising Sun", men det spillet må nesten ha vært spesielt dårlig. Håper uansett dette kan bli en reell utfordrer til CoD-serien, noe denne serien trenger. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes Rising Sun var drit fett jeg, Frontline som var før det var kanskje bedre, Airborne var også et over ok spill. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) MOH: Allied Assault var noe for seg sjøl i sin tid <3 MOH til PS1 når det kom var jo også imponerende, en salig stemning i det spillet B) Endret 3. desember 2009 av Mala Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Njaa...jeg er litt lei av å springe rundt i ørkenen jeg..hva med noe episk fra stillehavskrigen, filippinene, burma og deromkring.. Men jeg har jo en litt sterkere interesse for WW2 enn folk flest, så jeg skal godta at folk begynner å bli litt lei av det Koreakrigen er jo ikke akkurat noe som er fokusert hardt på heller, evt Vietnam. Om det skal være i moderne tid, så la det være noe annet enn ørken, skap en fiktiv konflikt i skog og fjell. La russerene komme! Vet de var over dammen i MW2, men tenkte litt større.. Hva med et ordentlig WW3 scenario, hvor den kalde krigen ble litt mer...temperert? Savner russerene, har jo ikke vært noe annet enn skumle terrorister siden '01. Endret 3. desember 2009 av Whitefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå