Pytagoras Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er fint at ingen endrer relevant info på wikipedia. Snedig greie. Har reversert det artige forsøket. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fin fin premie dette. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sjekk på utvikler sidene så slipper du slike problemer. Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Overasker meg at ingen har kommentert det faktum at det står "Hvor stor er skjermen" også er det snakk om oppløsning Lenke til kommentar
yayz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Uff, hittil i kalenderen har jeg alltid eid en av premiene, så har ikke deltatt... Håper det kommer en finfin premie jeg kan konkurrere om nå snart! Tastaturet er forresten veldig godt som sagt, og hvis dette er et juletre er det absolutt et fantastisk ett! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gjør det noe at jeg skrev inn en annen e-post i konkuransen, enn den jeg registrerte meg med? Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ahh, endelig en premie jeg virkelig har lyst på! Har skippa to andre dagene, så jeg satser på at jeg har trippel sjanse til å vinne i dag B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kunne godt tenke meg å vinne dette, selv om jeg allerede har G15. Og ikke er helt fornøyd. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gjør det noe at jeg skrev inn en annen e-post i konkuransen, enn den jeg registrerte meg med? Det har ingenting å si, så ingen fare (så lenge E-post-adressen du registrerte i konkurransen fungerer). Lenke til kommentar
Gege_InnleggNO Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Takket være drittsekken som endret på wiki, var det tastaturet ute av rekkevidde. Endret 4. desember 2009 av Gege Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Takket være drittsekken som endret på wiki, var det tastaturet ute av rekkevidde. Du har bare deg selv å takke, siden du ikke sjekket kildene som ble brukt i wikipedia-artikkelen. Ved å sjekke historieloggen i artikkelen oppdaget så jeg at noen hadde endret relevant informasjon like etter at konkurransen ble lagt ut. Sjekket endringen opp mot kildene som er oppgitt i wikipedia-artikkelen og fant ut at endringen var feil. Det er for øvrig noe alle bør gjøre før en tar innholdet i en wikipedia-artikkel for god fisk. For all fiskfisk er ikke god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå